پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3150 با قابلیت های مختلف از جمله کیفیت و سرعت بالا در چاپ بدون حاشیه و همچنین پشتیبانی از اتصال بی سیم می تواند تمامی نیاز های کاربران برای چاپ تصاویر با کیفیت بالا را برطرف نماید.

ما در نمایندگی اپسون قصد داریم تا مشخصات فنی پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3150 را در اختیار شما کاربران قرار دهیم.

 

معرفی ویژگی ها و بررسی قیمت پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3150

پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3150

این پرینتر شرکت اپسون علاوه بر عملیات چاپ می تواند کار اسکن و کپی را نیز با سرعت و کیفیت بالایی انجام دهد که می تواند مزایای بسیار زیادی از جمله کاهش هزینه ها در محیط را به همراه داشته باشد.

اپسون در  این پرینتر پنل کاربری قرار داده که کاربری آن بسیار راحت می باشد.

علاوه بر کاربری راحت، ابعاد و وزن مناسب از ویژگی هایی هستند که می توانند در کنار رنگ بندی مناسب باعث زیبایی ساختار دستگاه و همچنین محیط کاری شوند.

از این پرینتر با توجه به ویژگی هایی که دارد می توان برای کسب و کار های کوچک یا متوسط استفاده نمود که برای آن ها قطعاً کاهش هزینه ها را به دنبال خواهد داشت.

با توجه به کیفیت و سرعت بالایی که در عملکرد پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3150 مشاهده می کنید می توان به راحتی به این مسئله پی برد که ارزش اقتصادی محصول بالا بوده و در واقع هر کسب و کار با خرید این پرینتر می تواند به توسعه و پیشرفت خود فکر کند.

 

ارتباط بیسیم با پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3150

امروزه تکنولوژی در بخش های مختلف ارتباطی پیشرفت های زیادی داشته است و ظهور وسایل ارتباطی پیشرفته ای مانند گوشی های تلفن همراه و تبلت ها باعث شده است تا دیگر محصولات اداری و خانگی همگام با این تجهیزات از راه های ارتباطی به روز پشتیبانی نمایند.

به همین دلیل پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3150 به قابلیت اتصال بی سیم مجهز شده است تا از این طریق بتوان به راحتی با پرینتر ارتباط برقرار نمود.

کسانی که در محیط خود از این پرینتر استفاده می کنند می توانند به راحتی از طریق تبلت یا گوشی های هوشمند و با وای فای در هر فاصله ای به راحتی عملیات سه گانه را روی این پرینتر انجام دهند.

علاوه بر این بر روی این پرینتر خوش ساخت از یک پورت ارتباطی USB2.0 نیز استفاده شده است که البته پرینتر مورد نظر با سیستم عامل های مختلف همخوانی داشته و می تواند روی آن ها نصب شود.

 

امکانات و قابلیت های جذاب چاپ پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3150

در این پرینتر از مخزن جوهر استفاده شده است که کار تعویض جوهر و شارژ آن به راحتی انجام می شود.

البته این فناوری در میزان مصرف جوهر هم توانسته است صرفه جویی های قابل ملاحظه ای را داشته باشد.

علاوه بر این پرینتر مورد نظر از کارایی و کیفیت به دلیل کیفیت 5760*1440 dpi یکی از بهترین پرینتر های جوهر افشان در بازار می باشد.

پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3150 از فناوری چاپ بدون حاشیه برخوردار می باشد که می تواند در کیفیت چاپ تصاویر و همچنین جذابیت آن ها بسیار تاثیرگذار باشد.

اگر قصد استفاده از ظرفیت این دستگاه را داشته باشید می توانید تعداد 100 برگ کاغذ معمولی تا سایز A4 را در سینی کاغذ دستگاه قرار دهید.

این در حالی است که پرینتر های جوهر افشان معمولاً برای چاپ عکس مورد استفاده قرار می گیرند و می توان فقط تعداد 20 برگ مخصوص چاپ عکس را در آن قرار داد.

 

کیفیت و سرعت بالا در چاپ تصاویر

پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3150

این چاپگر جم و جور و با ابعاد کم که از چاپ بدون حاشیه نیز بهره مند است می تواند اسناد و متن های رنگی را به صورت 15 برگ در یک دقیقه چاپ نماید.

برای کسانی که در محیط به دنبال سرعت بیشتر می باشند می توانند تعداد 33 برگ را به صورت سیاه و سفید با پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L3150 چاپ نمایند.

برای قسمت اسکنر این پرینتر از اسکنر Contact image sensor استفاده شده است که می تواند در کنار سرعت بالا کیفیت مناسبی نیز برای اسکن از خود نشان دهد.

 

کارکرد دستگاه و توان ماهیانه ی آن

معمولاً انواع پرینتر های ارائه شده توسط شرکت های معتبر یک ظرفیت اسمی برای چاپ دارند که نهایت ظرفیت آن در هر ماه برای محیط های مختلف می باشد.

کارکرد پرینتر چندکاره جوهر افشان اپسون مدل L3150 در زمان استفاده از جوهر های رنگی به تعداد 6500 صفحه می باشد که البته برای حفظ کارایی دستگاه باید تعداد کمتری را چاپ نمود.

کسانی که از جوهر های مشکی استفاده می کنند، می توانند تعداد 8000 برگ را به چاپ برسانند که برای یک پرینتر میان رده ای می تواند عدد قابل توجهی باشد.

پس برای دوام و ماندگاری این محصول و حفظ کیفیت آن در چاپ لازم است تا همواره از ظرفیت کمتری استفاده نموده و به مراقبت از آن در جهت جلوگیری از مشکلات سخت افزاری پرداخت.