پرینترها نقش موثری در دنیای تکنولوژی دارند و همین امر موجب شده تا به عنوان یکی از پر استفاده ترین دستگاه ها در عرصه تکنولوژی لقب بگیرند. یکی از بهترین برندهای موجود در بازار اپسون است. اپسون یک برند ژاپنی است که با فعالیت ها و بازاریابی های اخیر تبدیل به یکی از برندهای خوب پرینتر در سطح جهان شده است. در این مقاله به معرفی مدل ها و بحث فروش پرینتر اپسون میپردازیم.

به شما پیشنهاد می دهیم برای خرید پرینترهای اپسون به نمایندگی های مجاز این شرکت در کشور مراجعه یا تماس بگیرید تا راهنمایی های جامعی را در رابطه با این دستگاه کسب کنید. ما در این مقاله قصد داریم تا با شما عزیزان در رابطه با نکات مزایا و فروش پرینتر اپسون، مزایا خرید آن از نمایندگی و جزئیات این پرینتر  بحث نماییم. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

فروش پرینتر اپسون

نگاهی کلی به تاریخچه برند اپسون

با چاپگرها بود که تولید لوازم جانبی کامپیوتر اپسون آغاز شد، اما تاریخچه این شرکت ریشه های بسیار عمیق تری دارد. در اینجا لازم است شرکت Daiwa Kogyo Ltd از شهر سووا، منطقه ناگانو، در ژاپن را به یاد آوریم.

در سال 1962، سووا سیکوشا شروع به ایجاد یک تایمر کرد که بتواند نتایج را چاپ کند. این تایمردر بازی های المپیک 1964 توکیو مورد نیاز بود. متخصصان این شرکت که روی این دستگاه کار می کردند، به این نتیجه رسیدند که می توانند دستگاه چاپ خود را ایجاد کنند.

بیش از چهار سال برای توسعه اولین مدل چاپگر EP-101 صرف شده است. این مینی پرینتر که دو و نیم کیلوگرم وزن داشت، تنها در سال 1968 به تولید انبوه رسید. با توجه به اینکه در آن زمان چاپگرها ده ها کیلوگرم وزن داشتند، پس این حجم چیزی غیرعادی بود.

مزایا خرید پرینتر اپسون 

خرید این پرینتر بی نظیر مزایا بسیاری دارد که به شرح زیر می باشد:

چاپ ثابت با سرعت بالا

فناوری بدون گرما اپسون برای گرم شدن هنگام روشن شدن از حالت خواب نیازی به گرما ندارد. این موضوع بدان معنی است که بلافاصله شروع به چاپ می کند و در مقایسه با چاپگرهای دیگر که برای چاپ نیاز به گرم کردن فیوزر دارند تا 50٪ سریعتر می شود. حتی برای اسنادی با تراکم چاپ بالا، چاپ با سرعت بالا تضمین شده است.

مصرف برق کمتر باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه می شود

فناوری بدون حرارت اپسون تا ۸۳ درصد انرژی کمتری نسبت به فناوری مابقی چاپگرها مصرف می کند، زیرا از گرما برای راه ‌اندازی استفاده نمی ‌کند. از آنجایی که کارتریج واحد فیوزری برای گرم کردن ندارند، این امر منجر به مصرف انرژی بسیار کمتری می شود. و این موضوع در فروش پرینتر اپسون تاثیر ویژه ای دارد.

قطعات تعویض کمتر، اثرات زیست محیطی کمتر

چاپگرهایی غیر از اپسون معمولاً مواد مصرفی بیشتری دارند و نیاز به تعویض دوره ای درام، تسمه انتقال و فیوزر دارند. چاپگر اپسون تا 96 درصد مواد مصرفی کمتری نسبت به پرینترهای دیگر تولید می کند. به لطف فناوری بدون گرما، چاپگرهای اپسون در مقایسه با پرینترهای دیگر از قطعات کمتری استفاده می ‌کنند که نیاز به تعویض دارند. این امر بار زیست محیطی تولید و بازیافت منابع اضافی را کاهش می دهد.

فروش پرینتر اپسون

مداخله کمتر باعث افزایش بهره وری می شود

ساختار بدون گرما به این معنی است که قطعات کمتری وجود دارد که ممکن است خراب شود. این امر میزان مداخله مورد نیاز را کاهش می دهد. در نتیجه، چاپگرهای اپسون قابلیت اطمینان را ارائه می‌ کنند و زمان خرابی را به میزان قابل توجهی کاهش می‌ دهند.

هزینه

چاپگرهای اپسون و قطعات یدکی آنها به طور گسترده ای در دسترس هستند، که آنها را در مقایسه با پرینترهای دیگر مقرون به صرفه تر می کند. چه به دنبال چاپگری برای مصارف خانگی یا اداری، برای چاپ متن، گرافیک یا تصاویر باشید، یک چاپگر اپسون وجود دارد که می تواند بهترین عملکرد را داشته باشد.

 

نکات مهم در هنگام خرید پرینتر اپسون

همانطور که در بالا ذکر شد پرینتر اپسون یکی از بهترین پرینترها در در بین رقبای خود می باشد. در هنگام خرید این پرینتر می توانید با کارشناسان متخصص ما تماس بگیرید و از مشاوره کادر مجرب ما در خصوص فروش پرینتر اپسون اطلاعات کسب کنید. قبل از اینکه تصمیم به خرید پرینتر اپسون کنید باید معیارهای خرید خود را مشخص کنید. این معیارها می تواند شامل موارد زیر باشد:

کیفیت تصویر

بسته به بازار هدف شما، نیازهای کیفیت تصویر مدنظر شما ممکن است در مدل های مختلف پرینتر اپسون متفاوت باشد که می تواند به شرح گزینه های زیر طبقه بندی شوند:

وضوح 

چاپگرهای اپسونی که می توانند حداقل وضوح چاپ 1200dpi  را تولید کنند، برای بازتولید هنرهای زیبا و عکاسی مناسب هستند. اکثر چاپگرها حالت‌ های وضوح زیادی دارند، بنابراین مطمئن شوید مدلی را انتخاب می کنید که دارای طیف گسترده ‌ای از قابلیت‌ ها از نظر وضوح چاپ است.در فروش پرینتر اپسون این موضوع بسیار مهم است.

وسعت رنگ 

خرید پرینتر اپسون

بررسی های بخش نمایندگی پرینتر Epson نشان میدهد برخی از چاپگرهای جدیدتر اپسون مجموعه های جوهر را بهبود بخشیده اند که گستره قابل چاپی را که می توانید بدست آورید افزایش می دهد. وقتی نمایه ‌ای را روی صفحه ‌نمایش  Soft Proof  می ‌کنید، می توانید به‌صورت بصری ببینید که چاپگر اپسون مورد نظر چه رنگ‌ هایی را می ‌تواند به طور دقیق بدون تغییر رنگ بازتولید کند.

تراکم 

مجموعه های مختلف جوهر می توانند به تراکم جوهر بالاتر یا کمتری دست یابند، بنابراین مقایسه نمونه های چاپ شده بسیار مهم است.

اندازه قطره جوهر 

اندازه قطرات معمولاً بر حسب پیکولیتر اندازه گیری می شود، بنابراین به دنبال چاپگر اپسونی باشید که اندازه قطرات آن حدود 4 تا 12 میلی لیتر باشد. عدد کمتر به معنای قطره کوچکتر است و قطره کوچکتر به تصویر واضح تر تبدیل می شود. برخی از چاپگرهای Epson اندازه قطرات بزرگتر یا کوچکتر دارند، بنابراین یک نمونه چاپ شده از یک تصویر با وضوح بالا به شما کمک می کند تا تشخیص دهید که آیا چاپ ها به اندازه کافی واضح هستند یا خیر.

 پیکربندی جوهر 

چاپگرها دارای پیکربندی های جوهر مختلفی هستند که به طور کلی از ماشین های 4 رنگ، 6، 8 و 12 رنگ متفاوت است. به طور کلی، هر چه یک چاپگر رنگ های بیشتری داشته باشد، طیف رنگی بیشتری می تواند بدست آورد.

اندازه و سرعت چاپگر اپسون

تعیین کنید چه اندازه هایی بیشتر کاربرد دارد. به گزینه ‌های اندازه چاپ در وب نگاه کنید و ایده خوبی از رایج‌ترین موارد به دست خواهید آورد. اگر بوم چاپ می کنید، مشخص کنید که وقتی قابلیت چاپ بزرگتری دارید، به چه مقدار بوم اضافی برای کشش نیاز دارید. این موضوع را می توان در کل عرض چاپی که چاپگر قادر به انجام آن است در نظر گرفت. چاپگرهای عریض ‌تر معمولاً می ‌توانند رول ‌های طولانی ‌تر و سنگین‌ تری را تحمل کنند، که می ‌تواند باعث صرفه ‌جویی کلی در رسانه شود.

در صورت نیاز به دستیابی به مقدار مشخصی از خروجی هر روز یا هفته، سرعت جنبه مهمی است که نباید نادیده گرفته شود. به خاطر داشته باشید که سرعت چاپ سریعتر معمولاً به معنای کاهش وضوح تصویر است، بنابراین چاپگرهای اپسونی را پیدا کنید که بتوانند با حفظ وضوح، به سرعت های بالاتری دست یابند. در صورت راهنمایی در این مورد می توانید با مشاوران واحد فروش پرینتر اپسون تماس حاصل نمایید تا کامل ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار دهد.

فروش پرینتر اپسون

مدیریت رسانه

فهرستی از همه چیزهایی که در حال حاضر روی آنها چاپ می کنید تهیه نمایید. اکنون رسانه ای را که می خواهید شروع به استفاده از آن کنید به آن لیست اضافه کنید. چاپگرهای جدیدتر اپسون قابلیت ‌های گسترده‌ تری برای رسانه ‌های شخص ثالث دارند. برخی از چاپگرهای اپسون ممکن است برای عکاسی مناسب ‌تر باشند، برخی دیگر ممکن است بیشتر به سمت تابلوهای فضای باز و گرافیک کوتاه‌ مدت باشند.

سهولت استفاده

گاهی اوقات آنقدر درگیر ویژگی ها و مشخصات می شویم که اهمیت قابلیت استفاده را فراموش می کنیم. داشتن چاپگری که استفاده از آن آسان باشد به معنای عیب یابی کمتر است.

پشتیبانی

معمولاً بیشترین جنبه ای که هنگام خرید چاپگر اپسون نادیده گرفته می شود پشتیبانی محصول است.کارشناسان نمایندگی اپسون معتقدند  تلاش برای اینکه یک محصول به درستی کار کند می تواند یک تجربه ناامید کننده باشد. قبل از خرید چاپگر چاپگر، ببینید چه مواردی پشتیبانی می‌ شود:

  • آیا پشتیبانی تلفن شامل می شود؟
  • آیا کارکنان پشتیبانی فنی به سرعت پاسخ می دهند؟
  • آیا به کاربران متخصص یا با تجربه دسترسی دارید؟
  • آیا پروفایل های ICC شخص ثالث به راحتی قابل دستیابی هستند؟
  • آیا قطعات توسط کاربر قابل تعویض هستند؟ آیا قطعات برای تعویض نیاز به تعمیرکار دارند؟
  • آیا دسترسی به فیلم های آموزشی و اسناد آموزشی وجود دارد؟
  • اگر مشکلات شناخته شده ای وجود دارد، آیا راه حل های کاری یا راه حل هایی وجود دارد؟
  • اگر چاپگر اپسون به طور کامل از کار بیفتد، چه مدت قبل از اینکه دوباره راه اندازی و کار کنم؟

خرید پرینتر اپسون

 

سخن پایانی

این گزینه ها مواردی هستند که باید مدنظر قرار دهید. توجه داشته باشید که با دقت معیارهای خود را انتخاب کنید. شما عزیزان می توانید برای مشاوره بیشتر در رابطه با فروش پرینتر اپسون با ما تماس بگیرید. یکی از مزایا تماس با مشاوران فروش ما، اطلاع از آخرین قیمت های مدل های پرینتر اپسون و قابلیت های آن است. امیدواریم که از خواندن این مقاله استفاده کافی را برده باشید. اگر این مقاله مورد استفاده شما قرار گرفت آن را با دوستان و آشنایان به اشتراک گذاشته و با این کار خود از ما حمایت کنید.