شرکت اپسون غالبا به تولید پرینتر های با کیفیت بالا برای چاپ عکس و اسناد رنگی شناخته می شود که یکی از این ها پرینتر اپسون مدل Stylus Photo 1410 می باشد

ما در نمایندگی اپسون در این مطلب قصد داریم تا ویژگی ها و مشخصات پرینتر های اپسون را در اختیار شما قرار دهیم.

 

بررسی ویژگی ها و مشخصات پرینتر اپسون مدل Stylus Photo 1410

پرینتر اپسون مدل Stylus Photo 1410

پرینتر اپسون مدل Stylus Photo 1410 نیز یکی از بهترین پرینتر های اپسون است که خیال کاربران را بابت چاپ عکس های با کیفیت راحت می کند.

با وجود فناوری پیشرفته وضوح جوهر افشان در این دستگاه می توانید از چاپ تصاویر روشن ، واضح ، پرجزئیات و همچنین مقاوم در برابر محو شدن اطمینان حاصل کنید.

همچنین فناوری مدیریت اجرایی اپسون ( PRM ) باعث می شود اسناد سیاه و سفید و رنگی با بیشترین کیفیت 5760 ×dpi 1440  به چاپ رسند.

این پرینتر از کاغذ رولی استفاده نمی کند اما به دلیل قیمت مناسب می تواند انتخاب عالی برای عکاسان حرفه ای و آماتور باشد.

 

کارتریج پرینتر اپسون مدل  Stylus Photo 1410

پرینتر اپسون مدل Stylus Photo 1410

این دستگاه از 6 کارتریج مجزا به شماره های T0816 تا T0811 برای کنترل بهتر جوهر مصرفی بهره می برد.

کارتریج های اپسون دارای تراشه های هوشمندی هستند که مقدار جوهر مصرفی و باقی مانده پرینتر را ثبت کرده و در زمان خاموشی نیز اطلاعات راذخیره می کنند.

به منظور جلوگیری از اتمام جوهر کارتریج ها حین چاپ ، هنگامی که آنها درحال تمام شدن است پیامی هشدار دهنده ظاهر می شود.

جوهر کلاریا استفاده شده در کارتریج پرینتر اپسون مدل Stylus Photo 1410  آخرین مدل از سری جوهر های اپسون است که کیفیت فوق العاده ای با رزولوشن عالی را در هنگام چاپ تصاویر به ارمغان می آورد.

این پرینتر دارای شش رنگ که شامل کارتریج های آبی و قرمز اختصاصی می شود و در مقایسه با چاپگر های چهار رنگ طیف وسیع تری از رنگ هارا به ارمغان می آورد.

جوهر های اختصاصی آبی و قرمز علاوه بر افزایش طیف رنگی ، درخشنگی و وضوح تصاویر را نیز به طرز چشگیری بهبود می بخشد.

 

قابلیت های چاپ

پرینتر اپسون مدل Stylus Photo 1410

از مهم ترین ویژگی های پرینتر ها و چند کاره های اپسون قابلیت چاپ بدون حاشیه است. این تکنولوژی مورد استقبال بسیاری از کاربران قرارگرفته است و باعث محبوبیت بیشتر این برند می شود.

جوهر پیشرفته بکار رفته در این پرینتر این ویژگی را دارد تا چاپ بر روی هر نوع کاغذ را به راحتی انجام دهد. برای هر کاری که می خواهید می توانید از کاغذ های ساده تا کاغذ های براق مخصوص چاپ عکس استفاده نمایید.

با فناوری پیشرفته چاپ قطره ای با اندازه متفاوت ( VDST ) و فناوری هد میکروپیزو سرعت بسیار بالای چاپ اسناد سیاه و سفید و رنگی را تجربه کنید.

پرینتر اپسون مدل Stylus Photo 1410   قابلیت چاپ بر روی کاغذ A3 را نیز داراست. هم چنین در کنار تمام قابلیت های چاپ این پرینتر توانایی چاپ با کیفیت و مستقیم برروی CD و DVD را داراست.

 

قابلیت های اتصال

پورت اتصال USB 2.0 اطلاعات را با سرعت بالا بین کامپیوتر و پرینتر منتقل می کند. هم چنین با استفاده از فناوری PictBridge پرینتر ها و چند کاره های اپسون از جمله این مدل می توانند به راحتی و بدون اتصال به کامپیوتر به طورمستقیم نصاویر را از دوربین عکاسی با بالاترین کیفیت به چاپ رسانند.

 

شاید تنها نقطه ضعف این دستگاه عدم پشتیبانی از شبکه باشد که می توان از آن هم در مقابل مزایای بسیار این پرینتر چشم پوشی کرد.