یکی از مهمترین خدماتی که شما می توانید در نمایندگی اپسون در تهران از آن استفاده کنید عیب یابی و تعمیر هد پرینتر اپسون است.

تعمیر هد پرینتر های اپسون با توجه به این که یک امر تخصصی باید حتماً توسط افراد متخصص در این زمینه انجام شود.

در ادامه مطلب نگاهی داریم به مهمترین خدماتی که در این زمینه در نمایندگی اپسون با کیفیت بالا و البته قیمتی بسیار باورنکردنی و عالی انجام می شود.

بررسی اهمیت و نقش هد پرینترهای اپسون

اگر از یک پرینتر اپسون در محیط کاری خود استفاده می کنید قطعاً از کیفیت بالای آن راضی هستید.

این پرینترها از نظر کارایی و کیفیت می توانند نیازهای کسب و کارهای متوسط و بزرگ را به خوبی برآورده نماید.

سرعت که یکی از مهمترین فاکتورها در انتخاب پرینتر ها می باشد به خوبی در تمامی مدل های پرینتر اپسون مشاهده می شود.

اپسون انواع مدلهای پرینتر خود را به تکنولوژی های روز مجهز کرده است تا با استفاده از آن ها کاربران بتوانند کیفیت بالایی را در چاپ و یا دیگر خدمات رقم بزند.

هر کدام از این پرینترها با توجه به امکاناتی که دارند می‌توانند می توانند انواع اسناد و متن ها را در سایزهای مختلف چاپ نماید.

اینم تنها با توجه به کارتریجی که درون دستگاه قرار می گیرد می تواند هم به صورت رنگی و هم به صورت سیاه و سفید انجام شود.

پرینترهای اپسون به طور تخصصی برای چاپ عکس مورد استفاده قرار می‌گیرند اما می‌توان در موارد مورد نیاز از آنها برای چاپ متن و اسناد نیز استفاده نمود.

هد پرینتر های اپسون با توجه به ساختاری که در این محصولات در نظر گرفته شده است در قسمت جداگانه ای از کارتریج مورد استفاده قرار می گیرد.

این هد با توجه به اینکه پرینترهای اپسون همگی از نوع جوهر افشان و جوهری هستند می تواند در بسیاری از موارد و به دلایل مختلف دچار مشکلاتی شود.

یکی از مواردی که می‌تواند کاربران را در این مورد با مشکلات مواجه نماید قیمت بالای این حد و انجام تعملات تعمیر این حد با قیمت بالا توسط مراکز مختلف می باشد.

مهمترین مسئله ای که در اینجا می تواند کاربران را با دغدغه روبرو نماید این است که به کدام مرکز مراجعه کنم که بتوانم هد پرینتر خود را با قیمت مناسب و البته کیفیت بالا تعمیر نمایم.

ما در این مطلب قصد داریم شما را با خدمات ویژه ای که نمایندگی اپسون برای شما در زمینه تعمیر هد پرینتر اپسون در نظر گرفته است،آشنا نماییم

دلایل خراب شدن هد پرینتر اپسون

همانطور که گفته شد پرینترهای اپسون همگی از نوع جوهر افشان و برای چاپ عکس مورد استفاده قرار می‌گیرند

به همین دلیل در ساختار آنها از جوهر یا تانک جوهر برای چاپ تصاویر و اسناد استفاده می شود.

هرچند این جوهر می تواند مزایای مختلفی را برای استفاده از پرینتر به همراه داشته باشد اما در برخی موارد نیز ممکن است مشکلاتی را برای آن به وجود آورده و باعث خراب شدن هد پرینتر شود.

یکی از مهمترین مشکلاتی که می تواند باعث خراب شدن هد پرینتر شود، عدم استفاده بلند مدت از این دستگاه ها می باشد.

به همین دلیل است که زمانی که شما یک پرینتر اپسون را خریداری می کنید فروشنده یا نمایندگی مورد نظر به شما تذکر می‌دهد که به هیچ عنوان در بلند مدت این دستگاه را بدون استفاده قرار ندهید.

زمانی که برای مدت طولانی از پرینتر اپسون استفاده نمی کنیم جوهر درون آن پرینتر خشک شده و باعث می شود تا پرینتر که قسمت جداگانه ای از کارتریج دستگاه می باشد دچار مشکلات اصلی و اساسی شود.

در این موارد شما با پرینتر مواجه هستید که هزینه زیادی برای آن پرداخت کرده اید اما به دلیل عدم کارایی درست و عدم نگهداری مناسب از آن دچار مشکلاتی شده است به همین دلیل باید برای عیب یابی هد پرینتر اپسون اقدام نمایید.

علاوه بر این از جمله دلایل مهمی که می‌توان از آن به عنوان دلیلی برای خراب شدن زود هنگام پرینتر های اپسون و حد آنها اشاره کرد استفاده از کارتریج های نامناسب و همینطور رنگ های غیر اصلی می باشد.

پس از اینکه رنگ و ظرفیت دستگاه برای چاپ عکس به پایان رسید شما مجبور هستید که آن را به یک مرکز برد برای تعمیر یا شارژ کارتریج پرینتر مورد نظر اقدام نمایید.

البته با توجه به اینکه جوهر این پرینترها در محیط های مختلفی در دسترس افراد می باشد می‌تواند در سطح بازار نیز آنها را تامین نموده و با توجه به اصول که دارد در درون دستگاه قرار داد

نکته مهم درباره تعمیر هد پرینتر اپسون این است که نباید از رنگ های غیر اصلی که در سطح بازار هم متاسفانه وجود دارند برای تعمیر پرینتر و شارژ مجدد آن استفاده نمود

استفاده از رنگ های غیر اصلی باعث میشود تا در مدت زمان کوتاهی کارتریج دستگاه و همینطور هد پرینتر اپسون دچار آسیب شده و این آسیب باعث خرابی دستگاه در عملیات چاپ تصاویر و اسناد شود.

عیب یابی هد پرینتر اپسون با ابزار و تجهیزات مناسب

یکی از مهمترین خدماتی که در نمایندگی اپسون به مشتریان ارائه می شود عیب یابی هد پرینتر اپسون است.

در این قسمت ابتدا دستگاه و پرینتری که به محیط اعزام می شود توسط ابزار ها و دستگاه های بسیار پیشرفته مورد بررسی اولیه قرار گرفته تا عیب دستگاه مشخص شود

بعد از عیب یابی که روی دستگاه انجام می شود تیم فنی و تخصصی این مرکز نسبت به عیب یابی هد پرینتر اپسون اقدام می کند.

عیب یابی هد پرینتر اپسون با توجه به اینکه می‌تواند نقش موثری در کیفیت چاپ تصاویر داشته باشد یک امر تخصصی است و باید توسط افرادی انجام شود که به خوبی با دستگاه های اپسون آشنایی دارند.

تیم فنی این مرکز با تخصص و دانش که در این زمینه دارند ابتدا نسبت به تعمیر این قسمت اقدام می کنند و سپس قسمت های درگیری که ممکن است مشکلاتی را برای این قسمت به وجود بیاورند را نیز تامین می کند.

یعنی اگر از کارتریج و رنگ های غیر اصلی در این دستگاه استفاده کرده باشید این موضوع توسط تیم فنی حتما به شما اطلاع داده می‌شود تا در صورت نیاز بتوانید از کار طرح و رنگ های اصلی که در مرکز ما نیز در دسترس همه افراد قرار گرفته است استفاده نمایید.

همانطور که می دانید استفاده از ابزارها و تجهیزات اصلی و اورجینال می تواند ضامنی برای پایداری و دوام بیشتر همه محصولات و کارایی آنها در محیط باشد.

یعنی اگر به نمایندگی اپسون برای عیب یابی هد پرینتر اپسون مراجعه نمایید علاوه بر اینکه شاهد کارایی بالای دستگاه خود خواهید بود قیمت بسیار پایینی را نیز پرداخت خواهید کرد.

این موضوع می تواند برای آن دسته از عزیزانی که دغدغه های مالی دارند و با توجه به هزینه بالا و گران بودن هد پرینتر اپسون توانایی پرداخت هزینه های تعمیرات آن را ندارند شرایط مناسبی را رقم بزند.

در یک جمله می‌توان گفت زمانی که نیاز به عیب یابی هد پرینتر اپسون داشتید حتماً به نمایندگی افشار مراجعه نمایید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن شاهد بالاترین کیفیت در تعمیر باشید.

این نکته را نیز فراموش نکنید که در پایان تعمیر، این مرکز گارانتی معتبر تعمیر به مشتریان خود ارائه مینماید تا ضمن تضمین کیفیت خدمات خود این فرصت را به آنها بدهد تا در صورت نیاز بتوانند از خدمات بیشتری بهره مند شوند.