پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55 با فناوری های به روز ارتباطی و همچنین کیفیت و سرعت مناسب می تواند عکس های بدون حاشیه و با وضوح بالایی را چاپ نماید.

پرینتر های چاپ عکس اپسون معمولاً به دلیل همین فناوری های به کار رفته در ساختار آن ها قیمت بسیار بالاتری نسبت به دیگر پرینتر های هم رده ای خود دارند که البته امکانات به روز و طراحی ارگونومیک دستگاه باعث شده است تا این قیمت کاملاً اقتصادی و به صرفه باشد.

ما در این مطلب در نمایندگی اپسون در تهران قصد داریم به بررسی این محصول اپسون بپردازیم.

 

پشتیبانی از انواع کاغذ و ظرفیت سینی کاغذ چاپ تصاویر

اپسون مدل Expression Photo XP-55

یکی از مهم ترین ویژگی های پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55 را می توان پشتیبانی از سایز های مختلف کاغذ دانست که به کاربران اجازه می دهد تا تصاویر را در هر سایزی و البته تا A4 بر روی برگه چاپ نمایند.

مهم ترین عاملی که می تواند در کارایی این دستگاه نقش مهمی داشته باشد پشتیبانی از انواع جنس های مختلف کاغذ است که کاغذ های روغنی چاپ عکس را نیز شامل می شود.

برای کسانی که از پرینتر اپسون مدل Expression Photo XP-55 استفاده می کنند ظرفیت 100 برگ برای سینی کاغذی در نظر گرفته شده است.

اگر بخواهید از کاغذ های مخصوص چاپ تصاویر در این محصول استفاده نمایید فقط می توانید تعداد 20 برگ از آن را بر روی سینی کاغذ دستگاه قرار دهید.

این افراد می توانند انواع کاغذ را متناسب با نیاز خود بر روی این سینی قرار دهند تا بتوانند چاپ تصاویر را با سرعت بالاتری انجام دهند.

تکنولوژی و ساختار چاپ برای کاغذ به گونه ای است که کمترین میزان خمیدگی در این زمینه مشاهده می شود و همین امر باعث می شود تا درصد خطا و گیر کردن کاغذ در هنگام چاپ بسیار کاهش پیدا کند.

این موضوع زمانی که از کاغذ های گران قیمت تر نسبت به کاغذ های معمولی برای چاپ استفاده می شود، اهمیت بسیار زیادی پیدا می کند.

 

سرعت مناسب در چاپ برای پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55

اپسون مدل Expression Photo XP-55

کاربرانی که از پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55 استفاده می کنند به هیچ عنوان انتظار سرعتی معادل با پرینتر های چاپ اسناد را ندارند.

دلیل اصلی این موضوع را می توان ساختار دستگاه برای چاپ تصاویر و پیچیدگی های آن دانست.

اما این پرینتر نسبت به دیگر پرینتر های مخصوص چاپ عکس هم از قیمت مناسبی تری برخوردار بوده و هم اینکه می تواند سرعت بالاتری در چاپ تصاویر نسبت به این قیمت داشته باشد.

اگر در محیطی کاربر قصد استفاده از پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55 برای چاپ تصاویر به صورت سیاه و سفید را داشته باشد می تواند در هر دقیقه تقریباً 10 برگ را در سایز های مختلف چاپ نماید.

البته این عدد برای چاپ بر روی کاغذ های معمولی تقریباً  32 برگ در دقیقه می باشد.

برای چاپ رنگی نیز با توجه به تکنولوژی و ترکیب رنگ های مختلف این عدد بسیار کمتر بوده و گاهاً پیش می آید که برای چاپ یک عکس با کیفیت بسیار بالا و بدون حاشیه نزدیک به 1 دقیقه زمان لازم باشد.

 

کیفیت و قابلیت های مختلف چاپ تصاویر

شاید بتوان یکی از عناصر اصلی در فروش بالای پرینتر اپسون مدل Expression Photo XP-55 را کیفیت بالا و 1400*5760 این محصول برای چاپ تصاویر رنگی و سیاه و سفید دانست.

قابلیت چاپ بر روی CD، قابلیت چاپ دو رو، چاپ بدون حاشیه، قابلیت حذف قرمزی چشم و بهینه سازی تصاویر، استفاده از  جوهر Claria Photo HD  و … از قابلیت های مهمی هستند که در پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55 وجود دارند و می توان از آن ها در چاپ تصاویر استفاده نمود می باشند.

 

پشتیبانی از شبکه ی بی سیم برای ارتباط با تبلت و گوشی های هوشمند

اپسون مدل Expression Photo XP-55

پرینتر های چاپ عکس معمولاً از امکانات ارتباطی مختلفی برای چاپ تصاویر و برقراری ارتباط با سایر دستگاه ها و تجهیزات استفاده می کنند.

پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55 علاوه بر یک پورت USB2.0 این امکان را به کاربران می دهد تا با تحت شبکه در آوردن این محصول به راحتی از طریق دیگر دستگاه های جانبی به آن متصل شوند.

پیشرفت فناوری و توسعه ی ابزاری مانند تلفن های هوشمند و تبلت ها باعث شد تا پرینتر ها نیز به سمت پشتیبانی از اتصال بی سیم بروند و این محصول شرکت اپسون با بهره گیری از همین قابلیت، امکان چاپ تصاویر از طریق تلفن همراه و یا تبلت را به کاربران می دهد.

این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان می تواند در توسعه و پیشرفت کسب و کارهایی که از پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55 استفاده می کنند نیز بسیار موثر و کاربردی باشد.

بنابراین خرید این پرینتر از نظر سرعت و امکانات می تواند نیاز های کسب و کار شما را به خوبی برطرف نماید و  دغدغه ی شما برای چاپ عکس های با کیفیت و رزولوشن بالا را از بین ببرد.