پیشرفت تکنولوژی باعث شده است تا شاهد تولید و ارائه ی پرینتر های جدید مانند پرینتر های جوهر افشان اپسون باشیم.

شرکت اپسون که یکی از برند های معتبر در زمینه ی تولید انواع پرینتر های خانگی و اداری است، توانسته است با تولید محصولات با کیفیت و متنوع در این زمینه، نیاز های مختلف مشتریان را به خوبی برطرف نماید.

 

پرینتر های جوهر افشان اپسون

پرینتر های جوهر افشان اپسون

پرینتر های جوهر افشان اپسون از جمله با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار هستند که می توان آن ها را به دلایل مختلف و البت ویژگی های فنی و ساختاری خاصی که دارند در محیط های مختلف استفاده نمود.

این پرینتر ها از یک کارتریج در ساختار خود برای چاپ تصاویر و متن ها استفاده می کنند.

به طور معمولی چاپ تصاویر و متن ها در پرینتری های جوهر افشان در وضوح و کیفیت مختلف و البته با استفاده از 90 نازل رنگی و 90 نازل مشکی انجام می شود.

وضوح چاپ در مدل های مختلف ارائه شده ی این محصولات با هم متفاوت است.

به طور معمول پرینتر های جوهر افشان اپسون که از کارتریج های با کیفیت تری در ساختار خود بهره می برند، می توانند تصاویر با وضوح بالاتری را نیز به چاپ برسانند.

حداکثر سرعت در چاپ برگه های رنگی و یا سیاه و سفید در پرینتر های جوهر افشان 16 برگ در دقیقه می باشد.

هر چند این عدد در پرینتر های لیزری به مراتب بالاتر است اما قیمت پایین تر این پرینتر ها باعث شده است تا شاهد افزایش فروش آن ها باشیم.

 

ویژگی های پرینتر جوهر افشان اپسون

از جمله ویژگی های این پرینتر های جوهر افشان می توان به کیفیت بالای این محصولات در چاپ تصاویر رنگی اشاره نمود.

این ویژگی باعث شده است تا از آن در شرکت های مهندسی که به چاپ یا کیفیت تصاویر احتیاج دارند، استفاده شود.

این پرینتر های جوهر افشان دارای ابعاد کوچک و مناسبی هستند که می توانند با فضای کم اشغال شده، به راحتی در مهندسی فضا برای قرار دادن سایر وسایل و تجهیزات کاری و خانگی تاثیرگذار باشند.

زون بسیار کم دستگاه نیز جابجایی و انتقال آن در محیط کاری را بسیار راحت کرده است.

یکی از ویژگی های پرینتر های جوهر افشان که باعث جذب و ترغیب مشتریان برای خرید این محصولات شده است، پشتیبانی آن ها از انواع سایز های مختلف کاغذ اشاره نمود.

علاوه بر این مدل های مختلف پرینتر های جوهر افشان از کاغذ های با جنس مختلف مانند گلاسه، کاغذ هنری و حتی پارچه ها برای چاپ تصاویر پشتیبانی می کنند.

قابلیت چاپ تصاویر روی CD در برخی از مدل های پرینتر جوهر افشان باعث می شود تا کاربران به راحتی تصاویر مورد نظر خود  را بر روی این وسایل چاپ نمایند.

در هنگام استفاده از برخی از مدل های پرینتر های موجود در بازار باید یک زمانی را برای گرم شدن و آماده شدن دستگاه برای چاپ در نظر گرفت.

در پرینتر های جوهر افشان اپسون  این ضعف به خوبی پوشانده شده است و این پرینتر ها به محض روشن شدن قابل استفاده شدن می باشند.

 

امکانات ارتباطی

یکی از مهمترین فاکتور هایی که در هنگام خرید پرینتر های جوهر افشان باید به آن توجه شود، امکانت ارتباطی محصول برای برقراری ارتباط با دستگاه های جانبی مختلف مانند کامپیوتر می شود.

تمامی مدل های پرینتر جوهرافشان اپسون از پورت های USB بر روی ساختار بهره مند هستند که کار برقراری  ارتباط را تسهیل می کند.

با پیشرفت تکنولوژی و همه گیر شدن استفاده از تلفن های هوشمند، در ساخت وسایل و تجهیزات دیگر نیز از فناوری های جدید استفاده شد تا بتوان از طریق تلفن های هوشمند با این دستگاه ها ارتباط برقرار نمود.

در برخی از مدل های پرینتر های جوهر افشان اپسون  قابلیت وای فای قرار داده شده است تا کاربران به راحتی از طریق تلفن همراه خود به این دستگاه وصل شده و فایل مورد نظر خود را روی آن چاپ نمایند.

از دیگر ویژگی های مهم پرینتر های جوهر افشان اپسون  در چاپ تصاویر و اسناد می توان به تنوع رنگی بالا و قابلیت مناسب تر محصول در ترکیب رنگ اشاره نمود.

هر چند قیمت پرینتر های جوهرافشان اپسون نسبت به پرینتر  های لیزری کمتر است اما هزینه های مربوط به خرید کارتریج می توان بسیاری از مشتریان را به سمت خرید پرینتر های لیزری ببرد.

 

تعمیرات پرینتر های جوهر افشان اپسون

این پرینتر ها نیز مانند سایر محصولات در برخی از موارد می توانند دچار مشکلاتی در قسمت های مختلف شوند.

با توجه به ساختار این نوع از پرینتر ها، زمانی که دچار خرابی شوند و کارکرد خود را از دست بدهند بهتر است برای تعمیر آن ها و یا تعویض قطعات این دستگاه ها به مراکز معتبر مراجعه نمایید.

استفاده از تعمیرکاران مجرب و ماهر که آشنایی کاملی با انواع پرینتر های جوهر افشان اپسون دارند می توان در تعمیر مناسب دستگاه بسیار موثر باشد.

تعویض قطعات اصلی این دستگاه با قطعات فرعی و غیر اورجینالی که در بازار مشاهده می شود، باعث می شود تا دستگاه بعد از مدتی کارایی خود را از دست داده و یا به صورت جدی آسیب ببیند.

ما در مرکز نمایندگی اپسون سعی کرده ایم تا در این زمینه خدمات پس از فروش بی نظیری را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم.

 

تنوع مدل ها در پرینتر های جوهر افشان

پرینتر های جوهر افشان اپسون

علاوه بر شرکت اپسون شرکت های مطرح جهانی دیگر در زمینه ی تولید پرینتر سعی کرده اند با تولید انواع مختلف پرینتر ها با جدیدترین امکانات روز دنیا، تمامی نیاز های مختلف مشتریان را در همه ی سازمان ها، شرکت و ادارات برطرف نمایند.

پرینتر های جوهر افشان نیز در مدل های مختلف تولید و روانه بازار شده اند که هر کدام دارای ویژگی های خاصی می باشند.

این تنوع به کاربران اجازه می دهد تا متناسب با نیاز خود، یکی از پرینتر های جوهر افشان اپسون را خریداری نموده و در محیط استفاده نمایند.

از مهم ترین مدل های تولید شده ی شرکت اپسون در این زمینه می توان به پرینتر جوهر افشان L805، L1800، L120 و … اشاره نمود.