پرینتر چندکاره جوهر افشان اپسون L365 با توجه به پشتیبانی از قابلیت اتصال بی سیم می تواند یک گزینه ی ایده آل با کیفیت عالی در چاپ تصاویر و البته به روز و پیشرفته باشد.

این پرینتر چندکاره علاوه بر چاپ می تواند عملیات اسکن و کپی را نیز با سرعت و کیفیت مطلوبی انجام دهد اما بیشترین استفاده از آن برای چاپ با کیفیت بالای تصاویر می باشد.

بنابراین خرید این محصول را می توان یک گزینه ی اقتصادی دانست زیرا شما با کمی قیمت بالاتر چند کا را رد یک محیط می توانید با این محصول انجام دهید.

این پرینتر به دلیل ابعاد مناسبی که دارد کمترین فضا را بر روی میز های کاری اشغال می کند و به همین دلیل می تواند در بهینه سازی فضای کاری نیز موثر باشد.

هر چند کارایی بالای دستگاه و کیفیت و سرعت آن برای مشتریان در اولویت برای خرید می باشند، اما ظاهر زیبا و رنگ بندی جذاب آن نیز می تواند در زیبایی کسب و کار هایی که با مشتریان در ارتباط مستقیم هستند بسیار تاثیر گذار باشد.

در قسمت جلویی پرینتر چندکاره جوهر افشان اپسون L365 پنل کاربری آن قرار گرفته است که استفاده از آن ها بسیار ساده و آسان می باشد تا بتوان از طریق این دستگاه عملیات مختلف پرینت، اسکن و کپی را در سریع ترین زمان ممکن انجام داد.

 

قابلیت پشتیبانی از اتصال بی سیم

 

پرینتر چندکاره جوهر افشان اپسون L365

امروزه هر چه تجهیزات اداری به روز تر باشند می توانند در توسعه ی کسب و کار ها و همچنین روند رشد آن ها تاثیر بسیار زیادی داشته باشند.

کارایی پرینتر چندکاره جوهر افشان اپسون مدل L365 می تواند به دلیل پشتیبانی از اتصال بی سیم در محیط های کاری بسیار بالا برود.

مهم ترین علت این کار را می توان توانایی متصل شدن به این پرینتر از طریق گوشی های هوشمند که گستردگی بسیار زیادی دارند و همچنین تبلت ها از راه دور دانست.

به این ترتیب کاربران می توانند در محیط کاری حتی با فاصله از این پرینتر اپسون به راحتی تصاویر و یا اسناد را روی آن چاپ نمایند.

در کنار این قابلیت بسیار کاربردی و جذاب، یک پورت USB2.0 نیز بر روی دستگاه قرار گرفته است که می تواند باعث ارتباط بین پرینتر چندکاره جوهر افشان اپسون مدل L365 و کامپیوتر های شخصی شود.

با توجه به اینکه پرینتر مورد نظر از تمامی نسخه های سیستم عامل منتشر شده پشتیبانی می کند، کاربران می توانند به راحتی آن را نصب و سپس استفاده نمایند.

 

بررسی ویژگی های عمومی پرینتر چندکاره جوهر افشان اپسون مدل L365

پرینتر چندکاره جوهر افشان اپسون L365

این محصول علاوه بر جذابیت های ظاهری و ارتباطی که دارد، از کیفیت و سرعت بالایی نیز در چاپ برخوردار می باشد.

با توجه به اینکه این محصول شرکت اپسون از نوع جوهر افشان بوده و می توان مهم ترین قابلیت آن را صرفه جویی در هزینه ها از طریق کاهش مصرف جوهر و شارژ آسان آن دانست، پرینتر مورد نظر می تواند از تمامی سایز های کاغذ تا A4 پشتیبانی نماید.

سینی کاغذ دستگاه در داخلی پرینتر قرار گرفته است و می توان به راحتی تعداد 30 برگ را در آن قرار داد.

این تعداد می تواند به خوبی نیاز های کسب و کار کوچک و خانگی شما را برطرف نماید.

پرینتر چندکاره جوهر افشان اپسون مدل L365 می تواند در مدت زمان 1 دقیقه تعداد 15 صفحه را به صورت رنگی پرینت بگیرد.

با توجه به این سرعت بالا می توان این پرینتر را بهترین جایگزین برای پرینتر های لیزری دانست که کیفیت چاپ بالایی برای تصاویر ندارند.

اگر بخواهید برای کاهش مصرف جوهر های رنگی فقط از جوهر های مشکی استفاده نمایید نیز می توانید در مدت زمان 1 دقیقه تعداد 33 برگ را چاپ نمایید.

مهم ترین وجه تمایز پرینتر چندکاره جوهر افشان اپسون مدل L365 نسبت به مدل های هم رده ای دیگر برند ها به کیفیت و وضوح بالای چاپ و کپی در این محصول که عدد 5760*1440 می باشد بر می گردد.

این یعنی پرینتری که در نمایندگی اپسون در تهران در حال بررسی آن هستیم می تواند تصاویر، اسناد و متن ها را با کیفیت و البته سرعت بالایی چاپ نماید.

 

ویژگی ها و امکانات کپی و اسکنر دستگاه

پرینتر چندکاره جوهر افشان اپسون L365

پرینتر چندکاره جوهر افشان اپسون مدل L365 از یک اسکنر نوع Contact image sensor استفاده می کند که می تواند تصاویر و یا اسناد و متن ها را با وضوح بسیار بالایی اسکن نماید.

اسکن کارت ملی و دیگر مدارکی که مورد نیاز عمومی کاربران می باشد با توجه به رزولوشن اپتیکال 1400*1200 DPI با وضوح بالایی اسکن می شوند.

کپی نیز در این پرینتر از همان ویژگی های چاپ استفاده می نماید.

هر چند این پرینتر از نظر برخی از امکانات دچار کمبود هایی می باشد اما با توجه به کارایی، سرعت و کیفیت بالا می توان آن را در زمره ی محصولات با ارزش کمپانی اپسون قرار داد.