پرینتر جوهرافشان  L810 جز پرینتر های تک کاره شرکت اپسون است که برای چاپ تصاویر با کیفیت بسیار بالا مورد استفاده قرار می گیرد و زمانی که شما بتوانید از تمامی ظرفیت های این پرینتر استفاده کنید می توانید در سریع ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت از سینی 100 برگی استفاده نموده و بر روی انواع کاغذ های مختلف تصاویر و اسناد خود را به صورت رنگی و سیاه و سفید چاپ کنید.

در صورتی که برای استفاده از این پرینتر و قسمت های سخت افزاری مختلف آن دچار مشکل هستید می توانید از خدمات نمایندگی اصلی و رسمی اپسون در ایران استفاده نموده و تمامی مشکلات آن را به راحتی برطرف نمایید.

در صورت نیاز به تعویض قطعات و خرابی لوازم جانبی این پرینتر ها نیز می توانید به راحتی تمامی از لوازم جانبی اصلی و اورجینال که در نمایندگی اپسون با پایین ترین قیمت قابل تهیه هستند، استفاده نمایید.

از بحث اصلی خودمان یعنی بررسی ویژگی های ساختاری و فیزیکی و همپنین امکانات و قابلیت های پرینتر جوهرافشان  L810 دور نشویم و در ادامه به طور کامل همه را مورد بررسی قرار دهیم.

 

ساختار ظاهری و امکانات فیزیکی

ساختار ظاهری این پرینتر به دلیل رنگ بندی درست و جذاب و همچنین طراحی شیک به عنوان یکی از بهترین پرینتر های بازار شناخته می شود و می تواند علاوه بر ارزش اقتصادی، به زیبایی محیط کاری نیز کمک شایانی بکند.

از نظر وزنی، 8.5 کیلوگرم برای پرینتر جوهرافشان  L810 می تواند گزینه خوبی باشد تا شما در صورت نیاز به راحتی آن را جابجا نمایید و محیط بسیار کمی را بر روی میز های کاری شما اشغال نماید.

این پرینتر که از نوع تک کاره می باشد توانسته است از یک نمایشگر LCD برای دسترسی به بخش های مختلف استفاده کند تا شما بتوانید تنظیمات مختلف پرینت های رنگی و سیاه سفید و تعداد آن ها را به راحتی انجام دهید.

علاوه بر این یک سینی با قابلیت قرار دادن 100 برگ در این پرینتر قرار داده شده است تا شما بتوانید به راحتی از انواع کاغذ ها در مدل ها و جنس های مختلف استفاده نموده و تصاویر یا اسناد خود را با کیفیت بالا چاپ کنید.

با توجه به اینکه پرینتر های جوهرافشان تک کاره از ساختار خاصی بهره مند هستند در صورت بروز مشکل و عدم جابجایی این پرینتر می توانید از خدمات ویژه نمایندگی اپسون برای تعمیر پرینتر جوهرافشان  L810 استفاده نمایید که با استفاده از ابزار و تجهیزات بسیار پیشرفته انجام می شود.

 

کیفیت و سرعت چاپ پرینتر جوهرافشان  L810

یکی از مهم ترین امکاناتی که همواره در خرید پرینتر جوهرافشان  L810 مورد توجه قرار می گیرد، کیفیت و همچنین سرعت چاپ اسناد و متن های مختلف می باشد که در این پرینتر با توجه به تک کاره بودن و البته چاپ به صورت رنگی شاید نباید زیاد توقعی از سرعت بالا داشته باشیم اما همین موضوع هم به خوبی رعایت شده است و شما می توانید برگه ها و تصاویر خود را با سرعت تقریبی 5 برگه در هر دقیقه چاپ نمایید که برای یک پرینتر مخصوص چاپ عکس بسیار مناسب است.

برای اینکه بتوانید در هر دیقیه 5 برگه را به صورت رنگی چاپ کنید باید از تانکر جوهر استفاده کنید که در واقع همان کارتریج پرینتر جوهرافشان  L810 می باشد. این کارتریج ظرفیت چاپ 1800 برگه در هر بار شارژ کامل را دارد که برای چاپ تصاویر و اسناد رنگی بسیار عالی می باشد.

پرینتر جوهرافشان  L810

از نظر کیفیت نیز با توجه به کیفیت 1440 × 5760 dpi بر روی این پرینتر می توانیم به خوبی مشاهده کنیم که تصویر و اسناد با کیفیت بسیار بالایی چاپ می شوند و این یعنی شما دغدغه ای برای کیفیت چاپ تصاویر نخواهید داشت در حالی که در بسیاری از پرینتر های تک کاره دیگر برند ها به خوبی این کیفیت را مشاهده نمی کنیم و همین موضوع باعث شده است تا اپسون را به عنوان یکی از بهترین برند های تولید کننده پرینتر های جوهرافشان بدانیم.

 

تعمیر پرینتر جوهرافشان  L810 اپسون

این پرینتر برای موارد چاپ اسناد و تصاویر به صورت رنگی به کار می رود و از بدنه و سخت افزاری قوی برخوردار است که به شما این اعتماد و اطمینان را می دهد که به تعمیر نیاز زیادی ندارد اما همواره بهترین پرینتر های دنیا نیز ممکن است به دلایل مختلف دچار مشکل شوند و نیاز به تعمیر داشته باشند.

برای تعمیر پرینتر جوهرافشان  L810 می توانید علاوه بر مراجعه به نمایندگی اپسون، از خدمات تعمیر پرینتر اپسون در محل نیز استفاده کنید که می تواند به شما کمک کند تا در هزینه ها و زمان خود صرفه جویی قابل توجهی را به وجود بیاورید.

در نمایندگی اپسون از تجهیزات به روز و پیشرفته برای تعمیر تمامی قسمت های پرینتر اپسون استفاده و همچنین تعمیر پرینتر کانن و تعمیر پرینتر اچ پی استفاده می شود که باعث می شود تا شما بتوانید در هزینه های خود صرفه جویی قابل توجهی به دست بیاورید.