پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L1110 یکی از پرینترهای تک کاره این برند است که برای عملیات مربوط به چاپ با کیفیت عکس مورد استفاده قرار می گیرد. این پرینتر یکی از آخرین مدلهای پرینتر اپسون است که از سیستم مخزن یکپارچه جوهر اصلی استفاده می کند که توسط نمایندگی اپسون با خدمات مختلف به صورت کامل پشتیبانی می شود.

علاوه بر بررسی تمامی نکات مربوط به استفاده از قابلیت های مختلف این پرینتر در این مطلب قصد داریم به صورت کامل موضوع تعمیر پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L1110 را نیز مورد بررسی قرار دهیم.

 

پرینتر تک کاره خوش ساخت

تعمیر پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L1110

 

از مهمترین ویژگی‌های این پرینتر که در همان نگاه اول می توانید متوجه شوید کیفیت ساخت بدنه آن و البته طراحی بسیار زیبا و جذابی است که در ساخت این پرینتر مورد استفاده قرار گرفته است. زیبایی طراحی و ساختار این پرینتر باعث می‌شود تا محیط شرکت و کسب و کار شما که از این پرینتر استفاده می‌کند بتواند متناسب با دکوراسیون که برای آن طراحی شده است زیبایی دو چندانی را داشته باشد و البته با توجه به اینکه ابعاد این پرینتر بسیار مناسب بوده و کمترین فضا را در محیط کاری اشغال می‌کنند این زیبایی و جذابیت چند برابر نیز شده است.

پرینتر مورد نظر یک پرینتر تک کاره در اندازه A4 است که با توجه به سیستم واکسن یک کارتریج جوهر اصلی که برای آن در نظر گرفته شده است می تواند برای آتلیه های عکاسی که قصد دارند عکس ها و تصاویر با کیفیت بسیار بالا خروجی بگیرند و چاپ نماید مورد استفاده قرار بگیرد.

ساختار بسیار پیچیده برای این طرح در نظر گرفته نشده است و رابط کاربری آن بسیار آسان است و کاربرانی که از اینترنت استفاده می‌کنند به راحتی می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن تمامی نیازهای خود را با چاپ رنگی برطرف نمایید و در صورت بروز مشکلات جزئی می‌توانند با باز کردن قسمتهای مختلف مشکلات پرینتر را برطرف نمایند.

با توجه به وزن مناسب 2.7کیلوگرمی شما به راحتی می توانید در محیط های کاری این پرینتر را جابجا کرده و از آن در هر نقطه کسب و کار که دوست دارید استفاده نمایید و البته باید مراقب این نکته باشد که پرینترهای جوهر افشان از نظر کارایی دارای ظرافت های احتمال جابجایی بسیار زیاد آنها می‌تواند در کیفیت عملیات چاپ آنها تاثیر زیادی داشته باشد.

برای اتصال به اینترنت باید از کابل usb استفاده کنید و موارد و اسناد و عکس هایی که می خواهید از طریق پرینترچاپ نمایی را از طریق دستگاه‌های مختلفی که با کابل usb به کامپیوتر وصل شده اند برای چاپ ارسال نمایید.

سرعت و کیفیت چاپ پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L1110

تعمیر پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L1110

 

به صورت کلی می توانیم بگوییم که این پرینتر برای کسب و کارهای کوچک و متوسط و کسب و کارهای خانگی در نظر گرفته شده است و دارای ظرفیت ورودی کاغذ برای صد برگ در ابعاد مختلف می باشد.

سرعت چاپ رنگی که بر روی کاتالوگ های دستگاه در نظر گرفته شده است و از طرف شرکت اپسون اعلام شده است ۱۵ صفحه در دقیقه می باشد که این سرعت قطعاً در هنگام عملیات چاپ رنگی برای تصاویر می‌توانند کم تر نیز شود که البته کیفیت آن با توجه به رزولوشن چاپ ۱۴۴۰ در ۵۷۶۰ می‌تواند در همین سطح باقی بماند.

هرچند بیشتر عملکرد این دستگاه به خاطر چاپ تصاویر و اسناد به صورت رنگی باشد اما در صورتی که قصد داشته باشید تصاویر را به صورت سیاه و سفید و اسناد را به صورت سیاه و سفید بر روی پرینتر چاپ نمایید سرعت آن به ۳۳ صفحه در دقیقه خواهد رسید.

با توجه به معرفی که شرکت اپسون از این پرینتر ارائه داده است می توانید تعداد ۸ هزار برگ را به صورت سیاه و سفید و ۶ هزار برگ را به صورت رنگی در ماه با استفاده از این پرینتر چاپ نماید که یک عدد مناسب برای یک پرینتر تک کاره در محیط‌های کسب و کار می باشد و می تواند به خوبی تمامی نیازهای خود شما را در طول ماه برطرف نماید.

به طور کلی می توانیم بگوییم که هرچند این پرینتر به عنوان یک پرینتر تک کاره نمی تواند کارایی پرینترهای چند کار در محیط های کسب و کار را داشته باشد اما با توجه به کیفیت و سرعت بسیار مناسبی که دارد می تواند به عنوان یک گزینه بسیار عالی برای آتلیه های عکاسی و کسانی که در کار چاپ تصاویر و نقشه ها به صورت رنگی فعالیت می‌کنند در نظر گرفته شود.

 

تعمیر پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L1110

با توجه به این که در نمایندگی پس آن خدمات ارائه شده به مدل خاصی نیست تمامی مدل های قدیمی و جدید پرینترهای اپسون از جمله همین پرینتر جوهر افشان اپسون مدل L1110 توسط متخصصین فنی و با استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته تعمیر می شوند.

در صورت بروز هرگونه مشکل سخت افزاری اعم از گیر کردن کاغذ در پرینتر و یا مشکلات مربوط به نازل پرینتر و همچنین مشکلاتی که در رابطه با شارژ مجدد پرینتر وجود دارد می توانید از طریق شماره ارتباطی و پشتیبانی آنلاین واتساپ با پشتیبانی ما در تماس باشید تا در سریعترین زمان ممکن خدمات مورد نظر برای شما ارائه شود.

علاوه بر مراجعه حضوری شما می توانید از خدمات تعمیر پرینتر اپسون در محل استفاده نمایید که به شما این اجازه را می دهد تا با صرفه جویی در زمان و هزینه ها و البته حفظ سلامت دستگاه خود در سریع‌ترین زمان ممکن دوباره از پرینتر خود استفاده نمایید و نیازهای خود را برطرف کنید.

هم در عملیات تعمیر پرینتر اپسون در محل و هم در خدماتی که در نمایندگی اپسون ارائه می‌شود شما می توانید پس از عملیات تعمیر از گارانتی معتبر استفاده نمایید و در صورت بروز هرگونه مشکل بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن است خدماتی نماینده به صورت رایگان استفاده نموده و تمامی مشکلات به وجود آمده را برطرف نمایید.

در صورتی که قطعات سخت افزاری دستگاه شما به صورت کامل دچار شده و قابلیت تعمیر نداشته باشد می توانید از طریق نمایندگی برای تعویض قطعات با قطعات اصلی و اورجینال که در این مرکز به صورت کاملاً اصلی و اورجینال با گارانتی معتبر و ضمانت نامه ارائه می‌شوند استفاده نمایید.