پرینتر اپسون مدل L805 یکی از پرینتر های جوهر افشان این شرکت بوده که کار عکاسان و مهندسان را برای چاپ تصاویر با کیفیت آسان نموده است.

اگر به دنبال گزینه ای برای خرید از میان پرینتر های جوهر افشان هستید، قطعا ویژگی ها  امکاناتی که طبق بررسی های ما در نمایندگی اپسون در مورد این محصول به دست آمده می تواند شما را برای خرید و رفع نیاز هایتان ترغیب نماید.

 

پرینتر اپسون مدل L805

پرینتر اپسون L805

پرینتر های جوهر افشان از جمله پرینتر های با ساختار خاصی هستند که برای چاپ تصاویر به کار می روند.

شرکت اپسون که یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده ی پرینتر می باشد، با تولید پرینتر اپسون مدل L805 دغدغه های عکاسان و کسانی که به چاپ با کیفیت تصاویر نیاز دارند را کاملاً از بین برده است.

این پرینتر جوهر افشان برای چاپ تصاویر از یک تانک جوهر استفاده می کند.

ابعادی که برای پرینتر اپسون مدل L805 در نظر گرفته شده است باعث می شود تا فضای میز کاری شما را اشغال نماید و به همین دلیل توصیه می شود به فکر قرار دادن آن در محیط مناسبی باشید تا بتوانید از فضای کاری به نحو بهینه ی استفاده نمایید.

پرینتر اپسون مدل L805 یک محصول تک کاره بوده و از سایز های مختلف کاغذ برای چاپ تصاویر استفاده می کند.

کیفیت بالای این پرینتر در کنار قیمت نسبتا مناسب و اقتصادی آن باعث شده است تا از آن به عنوان یکی از محبوب ترین پرینتر های شرکت اپسون یاد شود.

ساختار نرم افزاری و سخت افزاری و همچنین پردازنده ی دستگاه باعث شده است تا این پرینتر در مدت زمان کوتاهی دستورات داده شده را اجرا نماید.

 

مشخصات عمومی پرینتر اپسون مدل L805

برای اینکه بتوانیم از سایز های مختلف کاغذ در این پرینتر استفاده نماییم می توانیم تعداد 120 عدد برگ a4 عادی را در سینی کاغذ دستگاه قرار دهیم.

در صورتی که بخواهیم از کاغذ های مخصوص عکس برای چاپ تصاویر استفاده نماییم، این عدد به 20 برگ می رسد.

این سینی کاغذ در قسمت پشتی دستگاه تعبیه شده است که در کنار سینی خروجی که در قسمت جلویی قرار گرفته است، می تواند از تا شدن کاغذ درون دستگاه جلوگیری نموده تا کاغذ به صورت صاف و با کیفیت بالا از دستگاه خارج شود.

این موضوع زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که بخواهیم از کاغذ های با ضخامت بیشتر برای چاپ استفاده نماییم.

سیستم تانکر پرینتر اپسون مدل L805 به صورت 6 رنگی بوده که کیفیت بسیار بالاتر و ترکیب رنگ مناسب تری نسبت به پرینتر های 4 رنگی از خود نشان می دهند.

با توجه به اینکه جوهر این پرینتر درون بطری عرضه می شود، کاربران این دستگاه دیگر نگران پرداخت هزینه های بسیار زیاد برای تعویض کارتریج های یکبار مصرف خود نیستند.

 

امکانات ارتباطی

یکی از مهم ترین و البته کاربردی ترین امکانات پرینتر اپسون مدل L805 را می توان توانایی اتصال به سایر دستگاه های و وسایل جانبی دانست.

پرینتر اپسون مدل L805 از یک پورت usb20.0 برای اتصال به وسایلی مانند کامپیوتر و لپ تاپ استفاده می کند.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و استفاده از دستگاه هایی مختلف از جمله تلفن های همراه هوشمند، شرکت اپسون قابلیت اتصال به شبکه ی بی سیم وای فای را در این پرینتر قرار داده است.

با پشتیبانی از این قابلیت توسط پرینتر مورد نظر می توان به راحتی از طریق لپ تاپ، کامپیوتر و یا تلفن های همراه هوشمند به پرینتر وصل شده و دستورات لازم را برای چاپ تصاویر به دستگاه داد.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که برای اتصال به شبکه ی بی سیم این دستگاه باید از یک روتر بی سیم یا مودم استفاده نمود و نمی توان به صورت مستقیم به دستگاه متصل شد.

 

کیفیت و سرعت بالا در چاپ تصاویر

پرینتر اپسون L805

در کنار تمامی ویژگی هایی که در بالا به آن ها اشاره شد، پرینتر اپسون مدل L805 از کیفیت مناسبی برای چاپ تصاویر با سرعت بالا برخوردار می باشد.

استفاده از فناوری Micro Piezo که مخصوص شرکت اپسون می باشد، باعث شده است تا شاهد ثبات و کیفیت یکسان در چاپ تصاویر مختلف باشیم.

این فناوری باعث شده است تا به راحتی بتوانیم از طریق این پرینتر یک عکس 10*15 را در مدت زمان 12 ثانیه با کیفیت بالا چاپ نماییم.

کیفیت چاپ دستگاه به دلیل استفاده از 90 نازل و 90 نازل برای هر رنگ در هد چاپگر دستگاه که قادر هستند تا قطره هایی با سایز 1.5 پیکولیتر تولید نمایند، به میزان 5760*1440 پیکسل می باشد.

 

کارکرد کارتریج ها و دیگر ویژگی های پرینتر

این پرینتر از کارتریج های مدل t6736 و جوهر نوع Dye استفاده می کند.

ظرفیت نهایی کارتریج مشکی روی این دستگاه به میزان 1800 برگ بوده که می تواند عدد قابل قبولی برای پرینتر های جوهر افشان باشد.

در پرینتر اپسون مدل L805 ظرفیت کارکرد کارتریج رنگی نیز عدد 1800 معرفی شده است.

از دیگر ویژگی های پرینتر اپسون مدل L805 می توان به قابلیت چاپ بر روی سی دی و DVD و همچنین چاپ بدون حاشیه با کیفیت بالا اشاره نمود.