صرفه جویی در هزینه ها با خرید پرینتر اپسون مدل L1800

پرینتر اپسون مدل L1800 به معنای واقعی با توجه به ویژگی هایی که دارد باعث صرفه جویی در هزینه ها برای کاربران می شود.

ما در نمایندگی کانن در این مقاله قصد داریم تا مشخصات فنی و ویژگی های پرینتر اپسون مدل L1800 را در اختیار شما کاربران قرار دهیم .

این پرینتر با توجه به اینکه نیازی به خرید کارتریج ندارد و از امکانات و کیفیت چاپ بسیار خوبی بهره می برد قیمت بسیار مناسبی دارد که می تواند آن را برای کسب و کار های کوچک و خانگی ممتاز نماید.

اپسون در این پرینتر در قسمت کناری محفظه ی جوهر دستگاه قرار داده است که در آن مخازن 6 رنگی برای چاپ رنگی و سیاه سفید تصاویر و متن ها می باشد.

زمانی که ظرفیت نهایی این پرینتر برای چاپ به پایان برسد، کاربران نیازی به خرید کارتریج جدید نداشته و به راحتی تانک های جوهر دستگاه را با روش های مختلف پر می کنند تا دوباره بتواند از دستگاه استفاده نمود.

این موضوع زمانی ارزش واقعی خود را نشان می دهد که بدانید بسیار از محصولات و پرینتر های شرکت های معتبر در گام اول قیمت کمی برای خرید دستگاه در نظر گرفته اند اما زمانی که کاربر مجبور به پرداخت هزینه های بالا برای خرید کارتریج اورجینال می شود می تواند متوجه قیمت اولیه پایین دستگاه شود.

علاوه بر این نگهداری و عیب یابی دستگاه با توجه به نوع ساختار و همچنین تعداد کلید های عملگر بسیار کم، آسان بوده و همین موضوع در بسیاری از موارد شما را از مراجع به مراکز مختلف برای تعمیر این محصولات و از دست زمان برای انجام کار های مختلف با این دستگاه در محیط خانگی یا کسب و کار را بی نیاز می کند.

 

ویژگی های ظاهری و ساختاری پرینتر اپسون مدل L1800

پرینتر اپسون مدل L1800

پرینتر L1800 به راحتی و از طریق کابل USB به دستگاه کامپیوتر  یا لپ تاپ وصل شده و از آن می توان برای چاپ متن ها و تصاویر تا سایز A3 استفاده نمود.

برای نصب این پرینتر کافی است مراحل نصب را به سادگی از طریق CD دستگاه انجام داد و تمامی تنظیمات در بخش های نرم افزاری آن نیز به راحتی مشاهده می شوند.

پنل کاربری دستگاه فقط دارای 4 دکمه بوده که از صفحه نمایش پیچیده نیز در آن خبری نیست.

در ساختار پرینتر اپسون مدل L1800 یک سینی با ظرفیت 100 برگ کاغذ معمولی قرار گرفته است.

با توجه به اینکه بیشترین کاربرد این پرینتر جوهر افشان برای چاپ تصاویر می باشد، اگر بخواهیم از کاغذ هایی مخصوص چاپ عکس استفاده نماییم، می توانیم تعداد 20 برگ را در سینی دستگاه قرار دهیم.

ابعاد و وزن مناسب دستگاه در کنار طراحی زیبا و شیک محصول باعث شده است تا مشتریانی که به زیبایی دکوراسیون محیطی خود اهمیت می دهند نیز از خرید پرینتر اپسون مدل L1800 کاملاً راضی باشند.

 

چاپ بدون حاشیه تصاویر

پرینتر اپسون مدل L1800 می تواند تصاویر را به صورت رنگی و سیاه و سفید چپ نماید.

کیفیت و وضوح بالای چاپ در تصاویر می تواند از عواملی باشد که دغدغه های کاربران برای یک عکس مناسب که تمامی نیاز های آن ها را برطرف نماید.

پرینتر اپسون مدل L1800 از فناوری  Micro Piezo  برای چاپ بدون حاشیه تصاویر استفاده می کند که کیفیت و وضوح تصاویر را در سایز های مختلف کاغذی که پشتیبانی می کند به خوبی نمایش می دهد.

این فناوری البته در انحصار شرکت اپسون بوده و در تمامی پرینتر های جوهر افشان این شرکت از آن استفاده شده است.

این فناوری باعث می شود تا قطرات ریز جوهر هنگام پاشیده شدن روی کاغذ کیفیت و وضوح خود را از دست ندهند.

 

سرعت و کیفیت چاپ

پرینتر اپسون مدل L1800

پرینتر L1800 از انواع مختلفی کاغذ بر روی خود پشتیبانی می کند.

ساختار دستگاه به گونه ای است که سایز های مختلف کاغذ مستقیم و بدون خمیدگی بیش از حد وارد دستگاه شده و پس از عملیات چاپ نیز به صورت مستقیم از دستگاه خارج می شوند.

این موضوع در  پرینتر L1800 مشکلاتی مانند گیر کردن کاغذ درون دستگاه را به حداقل رسانده است.

برای اینکه بتوانید تصاویر در اندازه ی 10*15 را در این پرینتر چاپ نمایید فط به 45 ثانیه زمان نیاز دارید که با توجه به کیفیت و دقت بالای چاپ تصاویر برای کسب و کار های کوچک و خانگی عدد قابل قبولی می باشد.

سرعت چاپ برای چاپ رنگی و سیاه و سفید بر روی این دستگاه عدد 2.6 در دقیقه را نشان می دهد که از طریق آن می توان 30 برگ را به صورت سیاه و سفید و 17 برگ از متن ها و اسناد را به صورت رنگی چاپ نمود.

رزولوشن چاپ دستگاه برابر با 1440*5760 DPI می باشد که در کنار چاپ بدون حاشیه می تواند وضوح و کیفیت چاپ بالایی را در اختیار کاربران قرار دهد.

علاوه بر این ویژگی ها ظرفیت نهایی پرینتر اپسون مدل L1800 برای چاپ رنگی 4700 برگ و برای چاپ سیاه و سفید 2600 برگ می باشد که بعد از به اتمام رسیدن جوهر دستگاه باید تانک های جوهر را مجدداً شارژ نمود.