پرینتر اپسون مدل EcoTank L3160 یکی از پرینتر های سه کاره شرکت اپسون است که علاوه بر کار چاپ اسناد به صورت رنگی و سیاه و سفید به شما امکان اسکن و همچنین کپی را نیز می دهد.

برای تعمیر این مدل پرینتر و سایر پرینتر های برند اپسون در شرکت ها و کسب و کار خود می توانید علاوه بر مراجعه حضوری به نمایندگی اپسون از طریق پشتیبانی آنلاین درخواست خود را برای تعمیر پرینتر اپسون در محل نیز ارائه نمایید تا تیم فنی و تخصصی ما در سریع ترین زمان ممکن برای تعمیر مدلهای مختلف پرینتر اپسون شما به محیط کاری و زندگی شما مراجعه نمایند.
در این مطلب قصد داریم به صورت کلی و خلاصه تمامی امکاناتی که بر روی اینترنت قرار داده شده است را مورد بررسی قرار دهیم تا شما بتوانید به آسانی هرچه بهتر از تمامی امکاناتی که بر روی پرینتر قرار داده شده است برای برطرف کردن نیازهای شخصی و کاری خود استفاده کنید.

قابلیت‌های سخت‌افزاری

بر روی این پرینتر ۴ کیلویی یک نمایشگر کوچک در کنار دکمه های سخت افزاری قرار گرفته است که می توانید از طریق این دکمه ها تنظیمات مختلف برای چاپ و کپی اسناد را اجرا کنید و در سریعترین زمان ممکن برنامه ها و تنظیمات مورد نظر خود را به دستگاه بدهید.
ظرفیت کاغذ ورودی دستگاه برای اینکه شما بتوانید عملیات چاپ اسناد و متن ها را انجام دهید تقریباً ۱۰۰ برگشت و شما می توانید از کاغذهای معمولی برای این کار استفاده کنید اگر قصد دارید از کاغذهای مخصوص چاپ عکس استفاده کنید و تصاویر خود را بر روی این کاغذها چاپ نمایید ظرفیت در نظر گرفته شده تقریباً ۲۰ برگ است که می‌تواند تمامی نیازهای شما را برای چاپ تصاویر و متن را به خوبی برطرف کند.
این پرینتر تا سایز A4 را به خوبی پشتیبانی می کند تا شما برای اینکه بتوانید از آن استفاده کنید می توانید جنس های مختلف کاغذ را در داخل سینی آن قرار دهید.

تعمیر پرینتر اپسون مدل EcoTank L3160

کیفیت و سرعت چاپ پرینتر اپسون مدل EcoTank L3160

با توجه به سخت افزاری که بر روی پرینتر اپسون مدل EcoTank L3160 در نظر گرفته شده است شما می توانید در هنگام چاپ رنگی به راحتی و در یک دقیقه ۱۵ برگ را چاپ نمایید این در حالی است که برای چاپ اسناد و متن ها می تواند این عدد به ۳۳ برگ در دقیقه نیز برسد.
البته در نظر داشته باشید که این اعداد فقط برای چاپ اسناد و متن‌ها هستم اما زمانی که قصد داشته باشید از قابلیت چاپ تصاویر استفاده کنید بر روی کاغذهای مناسب نیست تصاویر را به چاپ رسانید قطعاً سرعت دستگاه پایین‌تر می‌آید زیرا نیاز به پخش جوهر بیشتر و کیفیت و حاشیه نگاری بیشتری دارد.
برای اسکن نیز هر ۱۱ ثانیه می توانید یک کاغذ آ چهار را با این پرینتر اسکن کنید و البته برای کاغذهای رنگ مدت زمان بیشتری و حتی تا ۳۰ ثانیه نیز لازم است.
از نظر کیفیت نیز این پرینتر با توجه به رزولوشن چاپ 5760*1440 dpi و همچنین رزولوشن اپتیکال اسکنر به میزان 2400*1200 dpi می توانید تصاویر و متن ها با کیفیت بسیار بالا و در زمانی که تانک جوهر آن به میزان ظرفیت اصلی خود باقی مانده باشد خروجی بگیرید.
یکی از مهم‌ترین ایراداتی که بر روی این پرینتر قرار داده شده است عدم قابلیت چاپ دو رو سکه می‌تواند در صورت نیاز سرعت بسیار بالاتری را در اختیار کاربران قرار دهد.

تعمیر پرینتر اپسون مدل EcoTank L3160

تعمیر پرینتر اپسون مدل EcoTank L3160 با گارانتی معتبر

در صورتی که پرینتر اپسون مدل EcoTank L3160 و یا مدل های مختلف پرینتر های اپسون از نظر سخت افزاری دچار مشکل شدند و یا کاغذ در داخل آنها گیر می‌کند و یا صداهای مختلف و ناهنجاری از آنها شنیده می شود می توانید به راحتی با تیم پشتیبانی مجموعه تماس گرفته و در سریعترین زمان ممکن مشکلات مختلف پرینتر خود را بعد از تست و عیب یابی اولیه و از طریق دستگاه ها و تجهیزات به روز و پیشرفته برطرف نمایید.
علاوه بر مراجعه حضوری به این مجموعه شما می توانید از طریق پیک معتمد نمایندگی اپسون دستگاه خود را در اختیار تیم فنی و تخصصی ما قرار دهید و در سریعترین زمان ممکن عملیات تعمیر و تعویض قطعات سخت افزاری آن انجام شود.