پرینتر مدل ecotank et-3760 به عنوان بهترین پرینتر خانگی اپسون یک پرینتر چند کاره است که با قیمت بسیار عالی و امکانات مناسب می تواند تمامی نیاز های کسب و کار های کوچک و خانگی را برطرف نماید.

خرید این پرینتر از نظر اقتصادی می تواند برای کسب و کار های کوچک که هنوز به درآمد زایی نرسیده اند بسیار مناسب و ارزشمند باشد.

کارایی بالا مهم ترین ویژگی بهترین پرینتر خانگی اپسون

بهترین پرینتر خانگی اپسون

شرکت اپسون از فعال ترین شرکت ها در زمینه ی تولید انواع لوازم اداری از جمله پرینتر های مختلف لیزری و جوهر افشان می باشد.

اپسون با توجه به ویژگی هایی که پرینتر جوهر افشان ecotank et-3760 در ساختار خود برای کاربری بالای مشتریان قرار داده است می توان آن را به عنوان بهترین پرینتر خانگی اپسون معرفی نمود.

این پرینتر جوهر افشان با توجه به کیفیت بالایی که در چاپ تصاویر از خود نشان می دهد برای مصارف خانگی که معمولاً پرینت تکالیف و پروژه های مختلف درسی می باشد، گزینه ی بسیار ایده آلی است.

علاوه بر این شرکت ها و کسب و کار های کوچک می توانند از کیفیت بالای پرینت و چاپ تصاویر در کنار اسکن و کپی استفاده نمایند.

پرینتر ecotank et-3760 اپسون با توجه به ابعاد مناسبی که دارد می تواند در بهینه سازی فضای محیط نیز بسیار موثر عمل کند.

این پرینتر چندکاره علاوه بر ارزش اقتصادی بالا به خاطر کیفیت بالایی که از خود ارائه می دهد، سه عملیات را می تواند به صورت همزمان انجام دهد و این یعنی تمامی نیاز های یک محیط به خوبی با این محصول برآورده خواهد شد.

وزن دستگاه تقریباً 5 کیلوگرم بوده و با توجه به ابعاد مناسب آن می توان به راحتی آن را در محیط های مختلف جابجا نمود.

طراحی ظاهری بهترین پرینتر خانگی اپسون نیز بسیار شیک بوده و می تواند به عنوان یکی از عناصر در زیباسازی دکوراسیون محیط به کار برده شود.

ظرفیت سینی کاغذ و پشتیبانی از سایز های مختلف کاغذ

بهترین پرینتر خانگی اپسون

یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین پرینتر خانگی اپسون را می توان پشتیبانی از سایز های مختلف کاغذ برای کپی و یا چاپ تصاویر عنوان نمود.

هر چند این محصول قابلیت تغذیه خودکار ندارد اما پشتیبانی از فناوری  چاپ مایکروپیزو می تواند باعث بالا رفتن کیفیت و کارایی بالای دستگاه در چاپ بر روی کاغذ های مختلف شود.

اگر بخواهیم از کاغذ های معمولی برای چاپ و یا کپی بر روی این دستگاه استفاده نماییم، می توانیم تعداد 100 عدد برگ را در داخل سینی آن قرار دهیم.

در صورتی که قصد داشته باشیم از کاغذ های مخصوص چاپ تصاویر استفاده نماییم، ظرفیت سینی کاغذ بهترین پرینتر خانگی اپسون به 20 عدد می رسد.

بهترین پرینتر خانگی اپسون مدل ecotank et-3760 از یک پورت USB2.0 برای برقراری ارتباط استفاده کرده و از سیستم عامل های مختلف بر روی لپ تاپ و کامپیوتر نیز پشتیبانی می کند.

علاوه بر این دستگاه از شبکه بی سیم و وای فای پشتیبانی نموده و می توان از طریق لپ تاپ، گوشی های تلفن همراه هوشمند و … دستورات را برای بهترین پرینتر خانگی اپسون صادر نمود.

مشخصات کارتریج و ظرفیت نهایی آن

پرینتر اپسون مدل ecotank et-3760 از 4 کارتریج مختلف با مشخصات T6641 – T6642 – T6643 – T6644 برای عملیات مختلف استفاده می کند.

عملیات پرینت و چاپ رنگی بر روی این پرینتر جوهر افشان با توجه به ظرفیت این کارتریج ها تا 6500 برگ می رسد.

این در حالی است که ظرفیت کارتریج های مشکی برای چاپ سیاه و سفید 1300 برگ می رسد.

البته این اعداد ظرفیت اسمی دستگاه بوده و طبیعتاً رسیدن به آن ها با توجه به کیفیت های مختلف ممکن نیست.

ویژگی ها و امکانات چاپگر بهترین پرینتر خانگی اپسون مدل ecotank et-3760

بهترین پرینتر خانگی اپسون

با استفاده از این پرینتر می توان اسناد را به صورت رنگی و یا سیاه و سفید با سرعت مناسبی چاپ نمود.

سرعت چاپ اسناد و متون به صورت رنگی در این پرینتر در هر دقیقه 15 برگ بوده و این عدد برای پرینت سیاه و سفید به 33 برگ می رسد که برای کسب و کار های خانگی می تواند بسیار مناسب باشد.

رزولوشن چاپ دستگاه نیز 1440*5760 بوده که کیفیت بالایی را در چاپ از خود نشان می دهد.

علاوه بر این بهترین پرینتر خانگی اینتر از تکنولوژی چاپ بدون حاشیه نیز پشتیبانی می کند.

بررسی ویژگی های اسکنر

پرینتر اپسون مدل ecotank et-3760 از اسکنر نوع CIS در ساختار خود بهره می برد که رزولوشن اپتیکال آن برابر 2400 × 1200 dpi می باشد.

سرعت اسکن در این دستگاه برای اسناد و متن های رنگی 9.5 میلی ثانیه و برای اسناد سیاه و سفید به میزان 2.4 میلی ثانیه می باشد.

از دیگر ویژگی های بهترین پرینتر خانگی اپسون که در کنار قیمت مناسب می تواند باعث ترغیب مشتریان برای خرید آن شود می توان به مجهز به مخزن جوهر برای کاهش هزینه ها، سرویس ابری چاپ، ظرفیت خروجی کاغذ 30 برگ، نرم افزار  Epson Scan و … اشاره نمود.