پرینتر چندکاره جوهر افشان اپسون مدل L382 به دلیل بهره مندی از یک مخزن جوهر و قابلیت های مختلف عملکرد بسیار خوبی در کیفیت چاپ تصاویر و اسناد و همچنین صرفه جویی در هزینه ها دارد.

ما در نمایندگی اپسون در این مطلب قصد داریم مشخصات فنی پرینتر چندکاره جوهر افشان اپسون مدل L382 را مورد بررسی قرار دهیم.

 

صرفه جویی در هزینه ها با خرید پرینتر چندکاره جوهر افشان اپسون مدل L382

 

 

مهم ترین موضوعی که در بسیاری از موارد می تواند دغدغه های عمده ای برای شرکت ها و کسب و کار ها به وجود بیاورد، تمام شدن ظرفیت جوهر کارتریج دستگاه و نیاز به تعویض و یا شارژ مجدد آن می باشد.

شرکت اپسون برای مدیریت بهتر هزینه ها و تمرکز بیشتر کسب و کار ها برای توسعه ی ساختار کاری خود در این پرینتر از مخزن جوهر استفاده نموده است.

استفاده از مخزن جوهر می تواند مزایایی بسیار زیادی از جمله کاهش هزینه هایی مربوط به خرید کارتریج جدید و یا دردسر های مربوط به شارژ مجدد آن را به همراه داشته باشد.

زمانی که جوهر دستگاه به اتمام رسیده باشد یا کیفیت آن به حد نامطلوبی برسد می توان به راحتی مخزن مربوط به جوهر پرینتر چندکاره جوهر افشان اپسون مدل L382 را باز کرده و سپس با تهیه ی جوهر های مناسب که در سطح بازار به وفور یافت می شوند، آن ها را در مخزن ریخت تا دوباره شاهد کارایی و کیفیت بالای چاپ در این پرینتر باشیم.

پس می توان گفت این پرینتر علاوه بر اینکه قیمت بسیار مناسبی دارد و از این نظر آن را در رده ی باارزش ترین محصولات شرکت اپسون می دانند، به دلیل فناوری چاپ و استفاده از مخزن جوهر می تواند باعث کاهش هزینه ها شده و به کاربران و کسب و کار ها برای مدیریت بهتر هزینه ها که قطعا از اهداف اصلی هر کسب و کار می باشد، کمک نماید.

کیفیت بالای چاپ و بررسی ظرفیت دستگاه

پرینتر چندکاره جوهر افشان اپسون مدل L382

یکی از مهم ترین دلایلی که می تواند باعث فروش بالا و محبوبیت هر مدل از پرینتر ها شود کیفیت چاپ در آن محصول می باشد.

پرینتر چندکاره جوهر افشان اپسون مدل L382 به عنوان یک پرینتر چندکاره علاوه بر چاپ با کیفیت بالای تصاویر، عملیات اسکن و کپی را نیز می تواند انجام دهد.

پرینتر های چندکاره معمولاً به دلیل تجمیع کار ها و صرفه جویی در مکان و هزینه ها مورد استقبال کاربران قرار می گیرند که این مدل اپسون به خوبی این شرایط را در هر محیط کاری برقرار می سازد.

این پرینتر با کیفیت و خوش ساخت اپسون در رنگ بندی جذابی به بازار ارائه شده است تا از نظر ظاهری نیز بتواند مشتریان را برای خرید ترغیب نماید.

این پرینتر از چاپ رنگی تا سایز A4 پشتیبانی می کند و می تواند انواع کاغذ را در سینی خود برای چاپ استفاده کند.

زمانی که بخواهیم از کاغذ های معمولی برای چاپ عکس ها و اسناد استفاده کنیم می توانیم تعداد 100 برگ را در سینی کاغذ قرار دهیم که برای کسب و کار های متوسط و کوچک می تواند گزینه ی بسیار ایده آلی باشد.

همچنین در صورتی که قصد داشته باشیم از کاغذ های مخصوص چاپ عکس استفاده کنیم می توان تعداد 20 برگ را در سینی قرار داد.

یکی از مهم ترین قابلیت های این پرینتر در چاپ تصاویر به چاپ بدون حاشیه ای این محصول بر می گردد که در هنگام چاپ تصاویر می تواند بر زیبایی و جذابیت تصاویر بیافزاید.

 

بررسی سرعت و کیفیت پرینتر چندکاره جوهر افشان اپسون مدل L382

از نظر سرعت و کیفیت با توجه به قیمت و امکاناتی که در این محصول قرار داده شده است می توان آن را برای انجام امور خانگی و یا کسب و کار های کوچک مناسب دانست.

اگر از طریق تنها پورت ارتباطی USB2.0 به این پرینتر وصل شویم که البته از سیستم عامل های مختلف پشتیبانی می کند، می توان 5 برگ از تصاویر رنگی را در یک دقیقه چاپ نمود.

این در حالی است که برای این پرینتر چاپ یک تصویر 15*10 به 70 بر روی کاغذ های مخصوص عکس ثانیه زمان لازم داریم.

رزولوشن پرینتر چندکاره جوهر افشان اپسون مدل L382 برای چاپ تصاویر و اسناد به صورت 1400*5760 DPI می باشد.

برای اسکنر این دستگاه از اسکنر CIS تخت استفاده شده است که می تواند با رزولوشن اپتیکال 600*1200 DPI تصاویر و متن ها را با کیفیت بالایی اسکن نماید.

در معرفی این پرینتر توسط شرکت آمده است که در صورت استفاده از جوهر های رنگی می توان تعداد 4500 صفحه را بدون نیاز به تعویض جوهر چاپ نمود که البته بهتر است برای حفظ کارایی دستگاه این عدد بسیار کمتر باشد.

از دیگر ویژگی های این پرینتر را می توان به سیستم چاپ Piezo electric  اشاره نمود که می تواند در کنار قیمت مناسب باعث فروش بالای محصول در میان پرینتر های هم رده ای شود.