پرینتر EcoTank ET-M3140 اپسون یک پرینتر چهار کاره است که از کیفیت چاپ بسیار بالا پشتیبانی می کند و همچنین می تواند با سرعت بسیار بالا به صورت دو رو اسناد و مدارک شما را به صورت رنگی و سیاه و سفید چاپ کند.

استفاده از پرینترهای چند کاره هرچند از نظر تعمیر پرینتر اپسون می‌تواند مشکلاتی را برای شرکت ها و کسب و کارها به وجود بیاورد و زمانی که یک قسمت از پرینتر از کار می‌افتد و شما آن را برای تعمیرات ارسال کنید مجبور هستید که از کارهای دیگر قسمتها بی‌بهره بمانید اما با توجه به امکانات و ویژگی هایی که در این پرینترها قرار داده شده است می‌توانیم بگوییم که مزیت‌های آنها نسبت به معایبش آن برتری بسیار زیادی دارد و به طور کامل پرینتر های کاملاً به صرفه و اقتصادی هستند که می توانید چند کار مختلف را از آنها در یک محیط داشته باشید.

پرینتر EcoTank ET-M3140 اپسون یکی از پرینتر های پرطرفدار بازار است که بسیاری از کسب و کارهای بزرگ و کوچک در داخل کشورمان از این پرینتر برای انجام امور مختلف استفاده می‌کنند که در این مطلب قصد داریم به بررسی تمامی مشخصات فیزیکی و قابلیت‌های پرینتر را بپردازیم و به شما بگویم که در صورت بروز مشکل برای این مدل پرینتر و پرینتر دیگر برند اپسون می توانید از خدمات ویژه نمایندگی اپسون در اختیار شما قرار داده است استفاده نمایید.

 

قابلیت های چاپ و پرینت

در این پرینتر که به صورت سیاه و سفید می تواند تمامی انواع کاغذ ها را چاپ نمایند توان کار ماهیانه ۲۰ هزار برگ در نظر گرفته شده است که اگر از رزولوشن بالای این دستگاه یعنی عدد ۱۲۰۰ در ۴۰۰ استفاده کنید می توانید به صورت کامل تمامی این ۲۰ هزار برگ را در طول ماه با کیفیت بسیار بالا چاپ کنید.

سینی قرار داده شده بر روی این پرینتر قابلیت جاگذاری ۲۵۰ برگ را در سایز ها و ابعاد مختلف و از جنس های مختلف دارد که این موضوع می تواند کمک بسیار زیادی به شما باشد تا بتوانید اسناد و مدارک مختلف خود را با سرعت بسیار بالا بر روی این پرینتر چاپ کنید.

قابلیت اسکن که به صورت سیاه و سفید و رنگی قرار داده شده است در حالت تخت می تواند ۱۲ ثانیه و در حالت اسکن خودکار می تواند ۷ ثانیه تمامی کارهای مربوط به اسکن شما را انجام دهد اگر بخواهید از فکس در این پرینتر نیز استفاده کنید می توانید از هر فکس در مدت زمان ۳ ثانیه و با حافظه ۱۸۰ برگ و بهره مند شوید.

یکی از قابلیت های مهم پرینتر EcoTank ET-M3140 اپسون را می‌توانیم قابلیت چاپ دورو بدانیم که باعث می شود تا شما در زمان و هزینه های خود نسبت به عملیات چاپ صرفه جویی قابل توجهی را به وجود بیاورید.

امکانات ارتباطی

یکی از مهمترین ویژگی‌های هر پرینتر قابلیت‌های ارتباطی است که در اختیار افراد و کاربران می دهد تا از این طریق بتوانند به راحتی با پرینتر مورد نظر ارتباط برقرار کرده و اسناد و مدارک خود را در سریعترین زمان ممکن چاپ کنند.

پرینتر EcoTank ET-M3140 اپسون از قابلیت چاپ دو رو با ظرفیت ۳۹ صفحه در دقیقه استفاده می‌کند که برای استفاده از این قابلیت ها کافیست با کابل مخصوص usb را به درگاه و پرت قرار داده شده بر روی دستگاه وصل کنید.

بعد از انجام این کار با نصب کردن درایور های پرینتر می توانید به راحتی پرینتر خود را در سریعترین زمان ممکن تنظیم و راه اندازی کنید و از قابلیت های مختلفی که بر روی آن قرار داده شده است استفاده کنید.

 

تعمیر پرینتر EcoTank ET-M3140 اپسون در محل

معمولاً تعمیر پرینترهای چند کاره از دغدغه‌های کسب و کارهایی است که قصد دارند تا از تمامی قابلیت های پرینتر در محیط کاری استفاده کنند. زمانی که یکی از قسمت های پرینتر چند کاره دچار مشکل می شود  آن را برای تعمیر به یک مرکز را می‌دهید قطعاً می توانید از دیگر قابلیت‌های پرینتر استفاده کنید و همین موضوع باعث می‌شود تا بسیاری از کارهای شما عقب بیفتد و ضرر های مختلفی به کسب و کار شما وارد شود.

برای جلوگیری از چنین مشکلاتی تیم فنی و تخصصی نمایندگی اپسون خدمات تعمیر پرینتر اپسون در محل را ارائه کرده است تا با استفاده از این خدمات شما میتوانید در سریعترین زمان ممکن و در همان محیط کاری تمامی مشکلات سخت افزاری پرینترهای مختلف برند اپسون را برطرف کرده و از دیگر قابلیت‌های آن نیز در همان محیط استفاده کنید.

تمامی خدمات ارائه شده برای تعمیر پرینتر های اپسون در محیط کاری شما با دستگاه و تجهیزات بسیار به روز و پیشرفته انجام می‌شود و شما نیازی به ارجاع دادن دستگاه به محیط نمایندگی ندارید و تمامی تعویض و یا تعمیر قطعات در همان محیط کسب و کار شما انجام می‌شود.

برای استفاده از خدمات ویژه برای تعمیر این پرینتر و دیگر مدل های برند انسان در نظر گرفته شده است شما می توانید به راحتی ابتدا مشاوره های لازم را از تیم فنی و پشتیبانی مرکز دریافت نموده و سپس درخواست تعمیر در محل پرینتر اپسون را از نمایندگی اپسون ارائه کنید.