در مرکز نمایندگی اپسون و برای کاهش هزینه های شما عزیزان تعمیر هد پرینتر های اپسون با به روز ترین تجهیزات انجام می شود تا مشکلاتی که برای این بخش مهم از پرینتر ها به وجود می آید در سریع ترین زمان ممکن برطرف شوند.

هزینه ها به عنوان یک عامل تاثیرگذار همواره در استفاده از یک دستگاه و یا تعمیر آن می تواند نقش اساسی و مهمی را ایفا نماید.

این موضوع زمانی می تواند اهمیت بیشتری پیدا کند که متوجه شویم بسیاری از افراد برای کسب و کار های نوپا و خانگی خود از مدل های مختلف پرینتر های اپسون استفاده می کنند و تعمیر هد این پرینتر ها با کمترین هزینه می تواند از نظر اقتصادی برای آن ها ارزش بسیار بالایی داشته باشد و به آن ها برای توسعه و پیشرفت کمک بسیار زیادی نماید.

 

هد پرینتر های اپسون چیست و چه کاربردی دارد؟

در بین چاپگر های جوهرافشان که شرکت اپسون نیز مدل های مختلفی از آن ها را به بازار ارائه نموده است، یک نقطه ی مشترک به نام هد پرینتر وجود دارد.

هد پرینتر به عنوان یک عضو مهم در انواع پرینتر ها به کار رفته و وظیفه ی اسپری کردن جوهر و رنگ بر روی انواع مدل های مختلف کاغذ که پرینتر مورد نظر برای چاپ از آن ها پشتیبانی می کند را دارند.

در بازار با توجه به فناوری که در ساخت پرینتر استفاده شده از هد های پیزو یا حرارتی استفاده می کنند که هد پیزو در پرینتر های اپسون مورد استفاده قرار می گیرد.

با توجه به اینکه هد های پیزو از حرارت استفاده نمی کنند با طیف های گسترده تری از جوهر ها سازگار می باشند.

با توجه به نقش هد پرینتر در چاپ می توان گفت زمانی که مشکلی برای این قسمت از دستگاه به وجود بیاید قاعدتاً بقیه ی قسمت های دستگاه نیز کارایی لازم را نداشته و شاهد کاهش کیفیت پرینتر بر روی دستگاه مورد نظر خواهیم بود.

معمولاً مشکلات اولیه ای که برای هد پرینتر به وجود می آید با تمیز کردن این قسمت برطرف خواهند شد اما در برخی از موارد مشکلاتی مانند خشک شدن جوهر و یا نقص فنی در هد پرینتر به وجود می آید که باید برای رفع آن ها از افراد متخصص در این کار استفاده نمود.

 

اهمیت تعمیر هد پرینتر های اپسون

تعمیر هد پرینتر های اپسون

یکی از مهم ترین معضلات زمانی که هد پرینتر های اپسون دچار خرابی و نقص می شود را می توان بالا بودن قیمت این قسمت از دستگاه برای تعویض کامل دانست.

قیمت هد در برخی از پرینتر های اپسون به قدری زیاد است که به هیچ وجه نمی توان ارزش اقتصادی را برای خرید و جایگزین کردن آن با هد قدیمی در نظر گرفت.

علاوه بر این با توجه به تحریم های داخلی مراکز بسیار اندکی در سراسر کشور پیدا می شوند که بتوانند با قیمتی معقول، یک هد پرینتر اصل و اورجینال را در اختیار شما قرار دهند.

به همین دلیل بهترین راه حل برای کاهش هزینه ها و همچنین استفاده ی مجدد از دستگاه با کارایی بالا، تعمیر هد پرینتر های اپسون می باشد.

تعمیر پرینتر های اپسون یک امر کاملاً تخصصی بوده و کسی که به عنوان تعمیرکار قصد انجام این کار را داشته باشد باید با تکنولوژی ها و ساختار هد پرینتر به خوبی آشنا باشد.

مشکلی که در اینجا نیز به وجود می آید عدم وجود نیروی متخصص در بسیاری از مراکز تعمیر برای این کار می باشد که باعث شده است تا افرادی که آشنایی با این قسمت ندارند برای تعمیر آن اقدام نموده و متاسفانه مشکلات مختلفی را برای کارایی پرینتر های جوهرافشان اپسون به وجود بیاورند.

 

صرفه جویی در هزینه ها با تعمیر هد پرینتر اپسون

تعمیر هد پرینتر های اپسون

ما در این مرکز با استفاده از نیروی های متخصص و ابزار و تجهیزات به روز در این زمینه سعی کرده ایم تا با تعمیر هد پرینتر های اپسون هزینه های شما برای خرید هد های جدید و استفاده از آن بر روی پرینتر مورد نظر را کاهش دهیم.

پس از تعمیر کاربران دیگر نیازی به پرداخت هزینه های بسیار بالا برای خرید هد جدید و اورجینال نخواهند داشت.

علاوه بر این در این مرکز سعی شده است تا خدمات ارائه شده با کمترین هزینه در اختیار مشتریان قرار بگیرد و آن ها بتوانند با پایین ترین قیمت ممکن مشکل پرینتر های خود در چاپ را برطرف نمایند و دوباره شاهد کارایی بالای دستگاه در محیط های مختلف باشند.

برای تضمین کیفیت بالای تعمیرات هد پرینتر اپسون، گارانتی معتبر تعمیر به همراه نمونه تست در اختیار مشتریان قرار می گیرد تا آن ها در هنگام تحویل کالای خود متوجه سلامت و کارایی مناسب هد پرینتر شده و همچنین در صورت بروز هر گونه مشکل بتوانند از خدمات رایگان مرکز استفاده نمایند.