تعمیر اسکنر اپسون و تعویض قسمتهای مختلف آن از نظر سخت‌افزاری باید حتماً توسط افراد متخصص و ابزار و تجهیزات بسیار به روز و پیشرفته انجام شود تا بتوانند ضمن حفظ کارایی دستگاه سلامت قسمت‌های تعمیر شده را نیز تضمین نمایند.

نمایندگی اپسون در ایران خدمات کامل و جامعی را برای پشتیبانی از انواع مدل های مختلف اسکنر اپسون در نظر گرفته است تا شرکت ها و کسب و کارهایی که از این دستگاه ها استفاده می کنند بتوانند با خیال راحت برای تعمیر و تعویض قسمت های مختلف سخت افزاری آنها اقدام نمایند.

تعمیر اسکنر اپسون

اسکنرها امروزه  بسیار مهمی در بسیاری از کسب و کارهایی که در زمینه های چاپی فعالیت می‌کنند دارند و بسیاری از شرکت ها و کسب و کارهای مختلفی را در بخش‌های مختلف خود را مانند بخش حسابداری به دستگاه های اسکنر نیاز مبرم دارند.

برندهای مختلف در سراسر جهان اقدام به ساخت اسکنر کردند که این موضوع باعث شده اضطراب در زمینه ساخت انواع اسکنر بالاتر برود.

هرچند بسیاری از برندهای مطرح دنیا سعی کردند تا پرینترهای چند کاره را وارد بازار نموده و اسکنر را در یکی از بخش‌های این پرینتر ها قرار دهند اما ز هم اسکنر هایی که به صورت مجزا تولید شده‌اند می‌توانند با کیفیت بسیار بالا عملیات اسکن اسناد و مدارک را برای شما انجام دهند.

هرچند از نظر سخت افزاری اسکنرهای اپسون در سطح بسیار بالایی قرار دارند اما به دلایل مختلفی از جمله عدم استفاده صحیح از دستگاه و همچنین مراقبت نکردن از آن البته به پایان زن طول عمر مفید دستگاه در بخش‌های مختلف در برخی از موارد شاهد خرابی‌های در قسمت‌های سخت افزاری این اسکنرها هستیم.

برای تعمیر اسکنر اپسون باید حتماً به یک مرکز مجاز معتبر مراجعه کنید تا با استفاده از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته ای که مخصوص همین برند و همین دستگاه‌ها هستند به راحتی عملیات تعویض یا تعمیر اسکنر اپسون را برای شما انجام دهد.

مشکلات رایج اسکنرهای اپسون

مشتریانی که به بخش تعمیر پرینتر اپسون مراجعه کردند مشکلات مختلفی را در این بخش در مورد استفاده از اسکنر های خود مطرح کردند که از جمله مهمترین آنها می توان به کیفیت پایین شدن دستگاه و یا سرعت بسیار کم آن در برخی از موارد اشاره نمود.

روشن نشدن دستگاه و یا عدم کارایی مناسب برای اسکن مدارک پشت سرهم به خوبی نشان می‌دهد که دستگاه اسکنر باید برای تعمیر آن اقدام نمایید.

عمده این مشکلات به دلیل عدم نگهداری و مراقبت صحیح و درست اسکنر برای شما به وجود می‌آید و زمانی که از جریان برق نامناسب و یا کاغذهای نامناسب برای اسکنر خود استفاده کنید ممکن است دچار مشکلات شوید.

اگر اسکنر شما نیز از نظر سخت‌افزاری و در استفاده از قابلیت های مختلف دچار مشکلاتی شده است هیچ نگرانی به خود راه ندهید زیرا تمامی مشکلات توسط تیم فنی و تخصصی نمایندگی اپسون در سریع‌ترین زمان ممکن قابل رفع شدن است.

تعمیر اسکنر اپسون

تعمیر اسکنر اپسون در محل

در دو حالت شما نیاز دارید تا از خدمات تعمیر در محل نمایندگی اپسون استفاده نمایید.

حالت تهوع زمانی است که اسکنر شما به صورت مجزا کار می‌کند و یک دستگاه مجزا را خریداری کرده و برای کاهش هزینه‌ها و البته سرعت بالاتر تعمیرات خود قصد دارید تا عملیات تعمیر در همان محیط کاری برای شما انجام شود. در این مورد پس از ثبت درخواست مشاوره با کارشناسان ما تیم فنی و تخصصی نمایندگی اپسون با استفاده از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته برای تعمیر قسمت های مختلف سخت افزاری و در صورت نیاز برای تعویض این قسمت به قسمت های اصلی و اورجینال اقدام می‌نماید.

حالت دوم که برای تعمیر پرینتر اپسون رخ می دهد این است که از پرینترهای چند کاره اپسون استفاده کرده باشد که قسمت اسکنر آنها خراب شده است و برای اینکه بتوانید در بخش سخت افزاری دستگاه به صورت همزمان استفاده کنید از داشته باشید تا عملیات تعمیر در همان محیط کسب و کار برای شما انجام شد.

با توجه به کاهش هزینه ها و همچنین بالا بردن سرعت در انجام عملیات تعمیر می توانید با صرف هزینه بسیار مناسب و در کوتاه‌ترین زمان ممکن کرد از خدمات تعمیر اسکنر اپسون در محل استفاده نموده و به راحتی مشکلات سخت افزاری مدل های مختلف اسکنر را برطرف نمایید.

تعویض قطعات اسکنر با قطعات اصلی و اورجینال

زمانی که دستگاه اسکنر شما به این مجموعه داده می‌شود تیم فنی و تخصصی ما ابتدا تست و عیب یابی کامل را روی دستگاه شما انجام می دهد تا قسمت های خراب شده و نوع عملیات تعمیر و همچنین دستگاه ها و تجهیزات که لازم است به صورت کامل تشخیص داده شود.

در صورتی که عملیات تعمیر قابل انجام باشد و راحتی این عملیات با استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته انجام می‌شود اما اگر سطح خرابی‌ها به گونه‌ای باشد که عملیات تعمیر امکان‌پذیر نبوده و از نظر اقتصادی برای شما به صرفه نباشد تیم فنی و تخصصی مجموعه نسبت به تعویض قطعات با قطعات اصلی و اورجینال اقدام می‌کنند.

شاید در سطح بازار بتوانید قطعات اسکنر اپسون خود را با قیمت پایین‌تری خریداری کنید اما این نکته را در نظر داشته باشید که استفاده از قطعات فرعی و فیک می‌تواند پس از مدت زمان کوتاهی باعث صدمه دیدن پرینتر اپسون شما شود و باعث شد تا شما هزینه‌های چند برابری را برای تعمیر اسکنر اپسون پرداخت نمایید.

روش های تعمیر اسکنر اپسون در تهران

نمایندگی اپسون در تهران این امکان را در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید به راحتی از روش‌های حضوری و یا ارسال دستگاه با پیک معتمد مجموعه برای تعمیر بخش‌های مختلف اسکن و تعویض قطعات آن استفاده کنید.

در صورتی که قصد دارید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی به عمل آورده و مراقبت و سلامت دستگاه خود را تضمین کنید می توانید از طریق پیک معتمد این مجموعه نسبت به ارسال دستگاه خود اقدام نموده تا تیم فنی و تخصصی مشکلات آن را برطرف نمایند.

علاوه بر این شما می توانید از طریق روش های دیگری مانند مراجعه حضوری و یا تعمیر در محل درخواست خود را برای تعمیر قسمت های مختلف اسکنر اپسون ثبت نمایید.